Weganie i wegetarianie: wielcy zapomniani w restauracjach

Zainteresowanie wielu osób dietą wegańską lub wegetariańską rośnie z każdym dniem. Dlatego też wiele restauracji coraz częściej włącza pewne potrawy do swojego menu. Aby pomóc Ci dostosować się do zdrowszego i bardziej ekologicznego stylu życia, w tym artykule opowiemy Ci o znaczeniu i obecnych trendach w żywności wegetariańskiej i wegańskiej. Czytaj dalej i dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby dostosować menu swojej restauracji.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Posiadanie menu specjalnie dostosowanego dla wegetarian i wegan pozwoli Ci wyjść naprzeciw potrzebom Twoich klientów.
Musisz zacząć traktować dania wegańskie jak resztę swojego menu i poświęcać im taką samą lub nawet większą uwagę. W ten sposób zyskasz szersze grono odbiorców i będziesz mógł otworzyć swoje drzwi dla ogółu, stając się inkluzywnym.
Dodatkowo, wśród znaczenia dostosowanego menu możemy podkreślić wielkie korzyści płynące z włączenia takich potraw do diety każdej osoby, pamiętając jednak, że wszystko to odbywa się według wyboru twoich klientów, a nie po to, aby zmusić ich do włączenia lub wykluczenia jakiegoś rodzaju żywności.
Włączając to do swojego menu pomożesz swojej restauracji promować zdrową i zbilansowaną dietę, która przyciągnie uwagę wielu osób. Wszystko to odbywa się w celu dostosowania się do potrzeb każdego klienta, gwarantując tym samym najlepsze oferty i uwagę.
Potencjalni klienci, których możesz przyciągnąć
Wraz z upływem lat, gastronomia ewoluuje. Dlatego musisz być w stanie ewoluować razem z nią. Dostosowując menu swojej restauracji dla wegetarian i wegan, musisz wziąć pod uwagę, jakich klientów przyciągniesz.
Dlatego teraz porozmawiam z Tobą o klientach, których możesz sprowadzić do swojej restauracji.
- Ludzie z chęcią prowadzenia zdrowego życia: W dzisiejszych czasach ludzie postanowili dbać o swoją dietę. Każdego dnia jest coraz więcej osób zaniepokojonych jedzeniem zdrowszej żywności i jedzeniem zrównoważonej diety.
Chociaż często robi się to, aby utrzymać swoje ciało w lepszej formie, wielu robi to, aby uniknąć walki z chorobami, które zmniejszają jakość życia. Ci ludzie wolą dietę beztłuszczową z większą ilością owoców, warzyw i roślin strączkowych.
- Millenialsi: Opierają się bardziej na weganizmie niż wegetarianizmie, ponieważ decydują się być zwolennikami zrównoważonej konsumpcji, która zachęca przyszłe pokolenia do dbania o środowisko zwierząt i unikania znęcania się nad nimi za wszelką cenę.
Weganizm całkowicie eliminuje wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego.
- Osoby odpowiedzialne za środowisko: ten typ osób myśli krytycznie o zasobach planety, które w przeciwieństwie do populacji nie rosną tak często. Bodźcem dla tych osób jest obawa przed wyczerpaniem się zasobów Ziemi.
Często są oni bardzo zaniepokojeni stanem środowiska naturalnego i często szukają ekologicznego rozwiązania negatywnych skutków podaży produktów mięsnych.
Trendy w żywności wegetariańskiej i wegańskiej dzisiaj
Trendy w jedzeniu są równie zmienne jak w modzie. Jednak niektóre pozostają niezmienne przez lata.
- Substytuty mięsa: Począwszy od tofu, seitan, soi, nowatorskiego gofu i glutenu pszennego, żywności, która jest często używana do naśladowania tekstury mięsa.
- Preferowanie organicznych produktów pochodzenia roślinnego: żywność, która zachowuje wszystkie swoje właściwości i ma niską zawartość tłuszczu.
W 2022 roku mleko ziemniaczane zostało włączone w dość nowatorski sposób jako pyszna alternatywa mleka bez nabiału. Ponadto można teraz cieszyć się włączeniem owoców morza jako wspaniałej alternatywy, ale wykonanej całkowicie z roślin.
Te trendy są tutaj, aby pozostać i zaznaczyć przed i po w każdym menu restauracji, która decyduje się na integrację z wegetarianami i weganami dzisiaj.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy