Social WiFi: To, czego potrzebuje restauracja

WiFi Social: Justo lo que necesita restaurante

Social WiFi to usługa, która gwarantuje wiele korzyści dla restauracji. Wystarczy podać hasło, aby na zawsze zdobyć serce klienta.

Poza zapewnieniem klientom dostępu do Internetu, co pozwala im pozostać w kontakcie podczas wieczoru, korzystanie z WiFi przez klientów stanowi narzędzie marketingowe dla Twojej restauracji.

Wyjaśniamy zalety tej usługi, która gwarantuje Ci obecność w restauracji oraz sposoby, dzięki którym możesz realizować działania z zakresu marketingu zbliżeniowego.

Co to jest Social WiFi?

Co to jest Social WiFi?

Social WiFi to usługa oferowana w lokalach gastronomicznych.

Ich działanie polega na małej wymianie pomiędzy Twoją firmą a klientami: gwarantujesz im dostęp do bezprzewodowej sieci internetowej w zamian za pozytywną recenzję wskazującą, że jedzą w Twojej firmie

Inną opcją jest logowanie się wewnątrz placówki.

Aby to zrobić, poprosisz kelnera o połączenie się z Social WiFi poprzez aplikację, gdzie poprosisz o jego profil w mediach społecznościowych. Następnie, wchodzisz z nim w interakcję i promujesz rozmowę.

Jak budować lojalność klientów za pomocą Social WiFi

Jak budować lojalność klientów za pomocą Social WiFi

Wykorzystanie Social WiFi w Twojej restauracji generuje korzyści, które pomogą Ci w pozycjonowaniu biznesu, wyraźnie odróżniając się od konkurencji.

Dzięki tej usłudze klienci zaczynają być lojalni wobec restauracji i częściej ją odwiedzają

Jeśli wiele osób będzie regularnie odwiedzać Twój lokal, z pewnością będą zapraszać znajomych i rodzinę,zwiększając sprzedaż i pozyskując nowych klientów.

Umieść klientów wokół siebie

W przypadku, gdy Twoje Social WiFi jest darmowe, łatwiej będzie wysyłać wiadomości do osób, które łączą się z Twoją siecią biznesową.

Wiadomości, które wysyłasz przez WiFi powinny zawierać wartościowe informacje, takie jak codzienne promocje, godziny pracy lub promocje.

W ten sposób łatwo przyciągniesz ich uwagę i zostaniesz zachęcony do wejścia do restauracji w ich pobliżu.

“Lubię to” na portalach społecznościowych

Dzięki Social WiFi możesz wysyłać powiadomienia do klientów, aby na koniec wieczoru ocenić, jak bardzo Twoi pracownicy poświęcili Ci uwagę.

Jeśli klienci połączyli się z WiFi w lokalu, wyślij im powiadomienie, aby mogli wyrazić swoją opinię lub przypisać ocenę do Twojej usługi.

Najlepszy czas na to jest podczas gdy oni czekają na rachunek, będą zadowoleni i gotowi dać ci dobrą ocenę.

Wzmocnij swój email marketing

Jest to jedna z najlepszych zalet Social WiFi.

E-maile każdego z klientów, którzy połączą się z Social WiFi, zostaną zarejestrowane w bazie danych Twojej firmy. W ten sposób będziecie mieli sposób na komunikację w przyszłości.

Pomyśl o strategii email marketingowej i wprowadź ją w życie. Masz maile swoich klientów!

Wysyłaj im newslettery z interesującymi ich informacjami, takimi jak oferty, promocje tygodnia, nowe danie, menu tygodnia i inne nowości.

Doświadczenie pierwszej klasy

Kolejną zaletą Social WiFi jest oferowanie spersonalizowanych doświadczeń, zgodnie z potrzebami każdego klienta.

Mając dostęp do ich sieci społecznościowych, restauracja może łatwo dowiedzieć się, czy klienci świętują specjalną okazję, czy są w lokalu po raz pierwszy, czy też mają inny powód wizyty.

Kiedy restauracja o tym wie, może zaoferować jakąś promocję za bycie nowym klientem, dać darmowy deser, jeśli są to urodziny lub rocznica.

Jakakolwiek jest Twoja strategia, kiedy już znasz te informacje, zaskocz swoich klientów. Takiego szczegółu nie będą się spodziewać i będą polecać Twoją restaurację swoim znajomym.

Zwiększ swoją sprzedaż

Dzięki wykorzystaniu Social WiFi możesz również sprawić, że klienci będą bardziej świadomi opcji w Twoim menu, a nawet, że będzie ono wirtualne.

Innym pomysłem na zwiększenie sprzedaży jest składanie zamówień przez urządzenia mobilne. W ten sposób informacja pojawia się natychmiast w systemie kuchennym, aby rozpocząć przygotowania.

Wykorzystanie Social WiFi to obietnica szybszej obsługi w zakresie przyjmowania zamówień i wydawania dań, dzięki czemu klienci będą mieli Twoją restaurację w czołówce, a ich wizyty będą częste.

Usprawnij swój marketing zbliżeniowy

Usprawnij swój marketing zbliżeniowy

Proximity marketing to niesamowita strategia dla restauracji.

Polega na tworzeniu strategii marketingowych, które wykorzystują technologię i lokalizację klienta.

Strategie te są wdrażane w celu komunikowania się z klientami, ale nie przez cały czas, tylko wtedy, gdy znajdują się w pobliżu Twojego zakładu.

Oprócz Social WiFi istnieją inne technologie, które możesz wykorzystać do wsparcia proximity marketingu, omawiamy je poniżej.

Bluetooth

Choć jest to świetny sposób na nawiązanie kontaktu, ma jedną poważną wadę: korzystanie z bluetooth jest funkcjonalne tylko wtedy, gdy klienci mają go włączonego, co stanowi poważną przeszkodę w marketingu zbliżeniowym.

Kiedy jest włączona, widzisz urządzenia, do których możesz wysyłać segmentowane informacje o swoim biznesie.

NFC

Near Field Communication lub NFC to kolejna technologia zbliżeniowa, która jest wykorzystywana w marketingu z bardzo dobrym skutkiem.

Pozwala ona na wysyłanie wiadomości lub biuletynów o restauracji, o ile znajduje się ona w odległości nie większej niż 20 centymetrów.

Beacons

Beacony to urządzenia technologiczne, mniejsze od pięści, które spełniają funkcję marketingu zbliżeniowego.

Biorąc pod uwagę odległość klienta od określonych placówek, beacony służą jako pośrednicy w przesyłaniu informacji na jego telefon.

Inne produkty potrzebne w Twojej restauracji

Inne produkty, których potrzebujesz w swojej restauracji

Po tym jak zaczniesz zdobywać więcej klientów z pomocą Social WiFi, musisz mieć niezbędne naczynia kuchenne do serwowania tego, co zamówili.

W Monouso, naszym sklepie internetowym, oferujemy wysokiej jakości produkty dla sektora HORECA. W naszym katalogu znajdziesz talerze, sztućce, szklanki, kubki, dzbanki, miski, pojemniki i wiele innych, które pozwolą Ci wyposażyć Twoją kuchnię.

Najlepszą rzeczą jest to, że każdy z tych produktów są produkowane z materiałów takich jak plastik lub trzciny cukrowej bagassy, tak, że można nabyć je w zależności od modelu biznesowego swojej restauracji.

Należy zauważyć, że mamy różne modele, kolory i rozmiary, i różnią się pod względem ich właściwości użytkowania, aby znaleźć jednorazowe, biodegradowalne lub wielokrotnego użytku produktów.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitymizacja: Consentimiento del interesado.

Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.

Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.