fbpx

Uwaga na trendy! Nadchodzi inteligentny kiosk aktywowany głosem

tecno-activada-por-voz-portada

Era cyfrowa przejmuje władzę nad przemysłem fast foodów i nie ma na to lepszego dowodu niż inteligentne kioski. Choć kioski te istnieją od lat, nie posiadają rozpoznawania głosu; jednak dzięki nowemu trendowi technologicznemu, kioski te mnożą się w niesamowitym tempie.

Zamawianie fast foodów nigdy nie było tak łatwe. Dziś wystarczy tylko złożyć zamówienie, a system cyfrowy zajmie się wszystkim. Co więcej, jeśli jesteś częstym klientem, zarezerwuje on Twoje preferencje, aby ułatwić Ci przyszłe wizyty tylko poprzez słuchanie Twojego głosu. Wspaniale, nieprawdaż?

Chcesz wiedzieć więcej? W porządku, w Monouso Chcielibyśmy wyjaśnić korzyści płynące z tego trendu fast foodowego, szczególnie dla właścicieli firm. Czytaj dalej!

Po co ci inteligentny kiosk w twoim biznesie?

Korzystanie z inteligentnego kiosku wymaga znacznych nakładów początkowych, ale odkryjesz, że jest to świetna inwestycja dla Twojego biznesu.

Dzięki postępowi technologicznemu możesz znaleźć nieskończoną ilość opcji, które poprawią Twój serwis w 100%. Niektórzy polegają na chmurze, aby tworzyć spersonalizowane historie, podczas gdy inni wybierają podążanie za globalnymi trendami konsumenckimi; jednak rozpoznawanie mowy już teraz staje się koniecznością.

Rzeczywistość jest taka: inteligentny kiosk może zwiększyć szybkość Twojego serwisu. Dzięki temu możesz zoptymalizować realizację zamówienia do maksimum i pomnożyć liczbę klientów w mniej niż się wydaje.

Zmniejszysz również liczbę pracowników zajmujących się pierwszą opieką, co przełoży się na zyski netto i oszczędności dla Twojej firmy.

kiosco-inteligente-cuerpo

Aspekty do rozważenia

Jasne jest, jak ważny dla każdej firmy jest kiosk do rozpoznawania głosu. Teraz musimy skupić się na tym, co jest potrzebne, aby odnieść sukces w zakresie pozyskiwania i utrzymywania klientów. Pamiętaj o tych sugestiach, a Twój kiosk będzie katapultował Twoje dochody:

  • Lokalizacja: Istotne jest, aby inteligentny kiosk znajdował się w przestrzeni o dużym natężeniu ruchu, a jeśli to możliwe, w dużej ilości pojazdów. W przeciwnym razie nie przyciągnie on uwagi potencjalnych nabywców i pozostanie niezauważony.
  • Wzornictwo: kiosk może nie tylko poprawić szybkość obsługi, ale także dać Ci lepszą reklamę. Dlatego należy podkreślić znaczenie jego modelu i kolorów, aby zsynchronizować go z konkretną marką.
  • Cechy: Jak już wspomnieliśmy, inteligentny kiosk nie ogranicza się do rozpoznawania mowy; z tego powodu należy dokładnie zbadać, które narzędzia są bardziej odpowiednie dla Twojej firmy i Twojego budżetu. Musisz również nadążać za nowymi trendami na tym rynku.

Ze względu na sytuację na świecie, trend inteligentnych kiosków z rozpoznawaniem głosu będzie nadal rósł w nieskończoność. Przemysł fast foodów prawdopodobnie zostanie całkowicie przekształcony w nową inteligentną dynamikę, dlatego też należy jak najszybciej zmodernizować swój biznes, aby nadążyć za erą cyfrową.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitymizacja: Consentimiento del interesado.

Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.

Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.