Storytelling dla restauracji Jak to zrobić?

Jako strategia, storytelling dla restauracji jest sukcesem. Dzięki tej technice marketingowej można osiągnąć bliższe relacje z klientami, którzy odwiedzają Twoją firmę.
Poprzez storytelling można przekonać klientów, że usługa jest najlepsza, jaką otrzymają, o ile jest ona uzupełniona działaniami personelu.
Dowiedz się, czym jest storytelling dla restauracji, jak go stosować i jakie korzyści przynosi Twojej firmie.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Czym jest storytelling dla restauracji?

Storytelling w restauracji jest doskonałym narzędziem do przyciągnięcia i zatrzymania klientów, którzy odwiedzają Twoją restaurację.
Storytelling dla restauracji wykorzystuje środki literackie w celu wywołania określonych emocji, doznań lub uczuć – takich jak radość, głód czy przyjemność – u gości Twojego biznesu.
Ta forma opowiadania historii, wykorzystująca metody i techniki perswazyjne, ma na celu wywarcie wrażenia na słuchaczach.
Storytelling Co mówi nauka?

Nauka jest ważna w gastronomicznym storytellingu, ponieważ dotyczy funkcji półkul mózgowych.
Prawa półkula bierze pod uwagę doznania zmysłowe i zadowolenie klientów z pobytu w restauracji. Podczas gdy lewa półkula zwraca większą uwagę na koszt usługi.
Kiedyś powszechne było, że to lewa półkula ma ostatnie słowo w konsumpcji, ale w ostatnich latach firmy poświęciły się zadowalaniu prawej półkuli klientów.
Storytelling został skatalogowany jako nieomylna technika oferowania kreatywnych usług i ćwiczenia zmysłowych doznań smakoszy.
Zalety storytellingu w branży restauracyjnej

Jeśli zastosujesz dobry storytelling, korzyści dla restauracji będą nieskończone. Nie musisz opowiadać bajecznej czy niewiarygodnej historii, wystarczy dobra opowieść z pasją, która charakteryzuje Twój biznes.
Przekazując szczerą i zwięzłą historię, klienci będą zainteresowani tym, co opowiadasz i będą się z nią identyfikować.
Zobaczmy więc, jakie są główne zalety wykorzystania storytellingu w Twojej firmie.
Wzmacnia komunikację
Posiadanie zdefiniowanej historii o restauracji pozwala zachować spójność w komunikacji z klientami.
Oznacza to, że historia, którą opowiadasz na portalach społecznościowych jest taka sama jak ta, którą opowiadasz z zaangażowaniem w zakładzie.
Poprzez brak różnic w wersjach restauracja daje wyraz profesjonalizmu i przywiązania do wykonywanej pracy.
Twórz więzi z Twoją społecznością
Im bardziej prawdziwa, szczera i ludzka jest ta historia, tym szybciej klienci będą się z nią identyfikować i staną się lojalni wobec restauracji.
Dzieje się tak, ponieważ klienci będą czuli się komfortowo w restauracji, która podziela ich wartości lub zainteresowania.
Mogą również identyfikować się z twoją historią, świętować twoje sukcesy i chcieć być częścią twojej nowej historii
Dotknij emocji swoich odbiorców
Często zdarza się, że nie pamięta się pewnych szczegółów dotyczących restauracji, ale nigdy nie zapomina się tego, jak sprawili, że czuliśmy się podczas obsługi.
Dzięki opowiadaniom restauracyjnym możesz wzmocnić usługę, tak aby została zapamiętana jako pozytywne i wyjątkowe doświadczenie.
Zwiększ swój autorytet w biznesie
Klienci oczekują, że odwiedzane przez nich restauracje spełnią oczekiwania i obietnice dotyczące doskonałej obsługi.
Storytelling dla restauracji to smak tego, co oznacza obsługa klienta, pokazująca, że to, co obiecujesz, jest prawdą.
Podnieś jakość obsługi klienta
Wykorzystanie storytellingu w restauracjach pomaga w dostarczaniu lepszych usług.
Posiadając historię, która pokazuje wartości restauracji i cechy obsługi, pracownicy wiedzą, czego mogą się spodziewać w godzinach pracy i jak traktować klientów.
Biorą również pod uwagę sposób obsługi – od powitania do pożegnania – oraz porządek panujący w Twojej restauracji.
Kiedy i gdzie stosować tę technikę?

Storytelling dla restauracji jest dobrą metodą, pod warunkiem, że jest stosowany we właściwym czasie i z właściwym celem.
W ten sposób wywołasz u swoich klientów emocje, których szukasz, a oni staną się lojalni wobec Twojej firmy.
Istnieją trzy idealne momenty do zastosowania tej techniki. Wymieńmy je.
Aby poznać swoich klientów
Storytelling dla restauracji, którego celem jest poznanie klientów, opowiada historie o restauracji, z głównym naciskiem na klientów.
Stwórz historię, którą zamierzasz opowiedzieć swoim klientom na podstawie interakcji i komentarzy, które otrzymujesz na swoich portalach społecznościowych.
Dobrym pomysłem jest również śledzenie typu klientów, których obsługujesz w swojej restauracji oraz produktów, które preferują spożywać podczas obsługi.
Dodanie danych o klientach w opowieści sprawi, że będzie ona realistyczna i łatwa do zidentyfikowania w trakcie jej słuchania lub czytania.
Aby zdefiniować siebie
Kolejnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę w storytellingu dla restauracji jest historia stojąca za kreacją.
Powinna ona podkreślać takie szczegóły jak: dlaczego powstała, kim są ludzie, którzy ją stworzyli oraz takie czy inne relacje z wydarzeń, które miały miejsce w czasie jej trwania.
Na przykład dzień, w którym odwiedziła Cię znana osoba publiczna, jak stworzyłeś najsłynniejsze danie lub jak daleko zaszedłeś ze swoimi kreacjami.
Chociaż skupia się na historii restauracji, nie należy zaniedbywać czynników, dla których klienci decydują się odwiedzić lokal.
Aby opowiedzieć swoją historię
Opowiadając historiędla restauracji, powinieneś wykorzystać każdy możliwy sposób, aby ją opowiedzieć.
Przede wszystkim lokal restauracyjny jest dobrym punktem wyjścia do umieszczenia dekoracji nawiązujących do jego początków.
Bądź wierny stylowi dekoracji, od którego zacząłeś, umieść zdjęcia i zidentyfikuj potrawy zgodnie z koncepcją.
Kolejnym aspektem, który jest ceniony w storytellingu jest to, że kelnerzy są odpowiedzialni za opowiadanie szczegółów historii, tworząc klimat zaufania między klientem a obsługą.
Wreszcie, sieci społecznościowe uzupełniają opowiadanie historii . Wykorzystaj niektóre z publikacji, aby opowiedzieć historię za pomocą obrazów lub filmów.
Produkty, które wzmacniają Twoją historię

Jedną z właściwości, które wyróżniają się w storytellingu dla restauracji jest jakość w każdym momencie obsługi.
W ramach obsługi istotna jest jakość zastawy stołowej i pojemników, w których podawane są potrawy.
Dlatego w Monouso, naszym sklepie internetowym, znajdą Państwo różnorodny asortyment produktów przeznaczonych dla hoteli i gastronomii, takich jak Państwa.
W katalogu posiadamy talerze, szklanki, sztućce, pojemniki na wynos, miski, tace, serwetki i obrusy, aby zapewnić dobry wygląd podczas obsługi.
Każdy produkt spełnia wymagania certyfikatów regulacyjnych i kontroli jakości. Możeszrównież wybrać pomiędzy produktami jednorazowymi, wielokrotnego użytku lub biodegradowalnymi.
Po potwierdzeniu zamówienia, w ciągu mniej niż 48 godzin dotrze on do drzwi Twojej restauracji, gotowy do użycia.
Dzięki temu artykułowi, mamy nadzieję, że udało nam się odpowiedzieć i wyjaśnić Wasze ewentualne wątpliwości dotyczące storytellingu. Jeśli ta praktyka nie była Ci znana, jesteśmy wdzięczni, że dzięki niej odkryłeś nową umiejętność, która może usprawnić Twój biznes
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy