fbpx

Storytelling dla restauracji Jak to zrobi膰?

Storytelling para restaurante 驴C贸mo hacerlo?

Jako strategia, storytelling dla restauracji jest sukcesem. Dzi臋ki tej technice marketingowej mo偶na osi膮gn膮膰 bli偶sze relacje z klientami, kt贸rzy odwiedzaj膮 Twoj膮 firm臋.

Poprzez storytelling mo偶na przekona膰 klient贸w, 偶e us艂uga jest najlepsza, jak膮 otrzymaj膮, o ile jest ona uzupe艂niona dzia艂aniami personelu.

Dowiedz si臋, czym jest storytelling dla restauracji, jak go stosowa膰 i jakie korzy艣ci przynosi Twojej firmie.

Czym jest storytelling dla restauracji?

Storytelling w restauracji jest doskona艂ym narz臋dziem do przyci膮gni臋cia i zatrzymania klient贸w, kt贸rzy odwiedzaj膮 Twoj膮 restauracj臋.

Storytelling dla restauracji wykorzystuje 艣rodki literackie w celu wywo艂ania okre艣lonych emocji, dozna艅 lub uczu膰 鈥 takich jak rado艣膰, g艂贸d czy przyjemno艣膰 鈥 u go艣ci Twojego biznesu.

Ta forma opowiadania historii, wykorzystuj膮ca metody i techniki perswazyjne, ma na celu wywarcie wra偶enia na s艂uchaczach.

Storytelling Co m贸wi nauka?

Nauka jest wa偶na w gastronomicznym storytellingu, poniewa偶 dotyczy funkcji p贸艂kul m贸zgowych.

Prawa p贸艂kula bierze pod uwag臋 doznania zmys艂owe i zadowolenie klient贸w z pobytu w restauracji. Podczas gdy lewa p贸艂kula zwraca wi臋ksz膮 uwag臋 na koszt us艂ugi.

Kiedy艣 powszechne by艂o, 偶e to lewa p贸艂kula ma ostatnie s艂owo w konsumpcji, ale w ostatnich latach firmy po艣wi臋ci艂y si臋 zadowalaniu prawej p贸艂kuli klient贸w.

Storytelling zosta艂 skatalogowany jako nieomylna technika oferowania kreatywnych us艂ug i 膰wiczenia zmys艂owych dozna艅 smakoszy.

Zalety storytellingu w bran偶y restauracyjnej

Je艣li zastosujesz dobry storytelling, korzy艣ci dla restauracji b臋d膮 niesko艅czone. Nie musisz opowiada膰 bajecznej czy niewiarygodnej historii, wystarczy dobra opowie艣膰 z pasj膮, kt贸ra charakteryzuje Tw贸j biznes.

Przekazuj膮c szczer膮 i zwi臋z艂膮 histori臋, klienci b臋d膮 zainteresowani tym, co opowiadasz i b臋d膮 si臋 z ni膮 identyfikowa膰.

Zobaczmy wi臋c, jakie s膮 g艂贸wne zalety wykorzystania storytellingu w Twojej firmie.

Wzmacnia komunikacj臋

Posiadanie zdefiniowanej historii o restauracji pozwala zachowa膰 sp贸jno艣膰 w komunikacji z klientami.

Oznacza to, 偶e historia, kt贸r膮 opowiadasz na portalach spo艂eczno艣ciowych jest taka sama jak ta, kt贸r膮 opowiadasz z zaanga偶owaniem w zak艂adzie.

>8 pomys艂贸w na recykling w biurze i w domu

Poprzez brak r贸偶nic w wersjach restauracja daje wyraz profesjonalizmu i przywi膮zania do wykonywanej pracy.

Tw贸rz wi臋zi z Twoj膮 spo艂eczno艣ci膮

Im bardziej prawdziwa, szczera i ludzka jest ta historia, tym szybciej klienci b臋d膮 si臋 z ni膮 identyfikowa膰 i stan膮 si臋 lojalni wobec restauracji.

Dzieje si臋 tak, poniewa偶 klienci b臋d膮 czuli si臋 komfortowo w restauracji, kt贸ra podziela ich warto艣ci lub zainteresowania.

Mog膮 r贸wnie偶 identyfikowa膰 si臋 z twoj膮 histori膮, 艣wi臋towa膰 twoje sukcesy i chcie膰 by膰 cz臋艣ci膮 twojej nowej historii

Dotknij emocji swoich odbiorc贸w

Cz臋sto zdarza si臋, 偶e nie pami臋ta si臋 pewnych szczeg贸艂贸w dotycz膮cych restauracji, ale nigdy nie zapomina si臋 tego, jak sprawili, 偶e czuli艣my si臋 podczas obs艂ugi.

Dzi臋ki opowiadaniom restauracyjnym mo偶esz wzmocni膰 us艂ug臋, tak aby zosta艂a zapami臋tana jako pozytywne i wyj膮tkowe do艣wiadczenie.

Zwi臋ksz sw贸j autorytet w biznesie

Klienci oczekuj膮, 偶e odwiedzane przez nich restauracje spe艂ni膮 oczekiwania i obietnice dotycz膮ce doskona艂ej obs艂ugi.

Storytelling dla restauracji to smak tego, co oznacza obs艂uga klienta, pokazuj膮ca, 偶e to, co obiecujesz, jest prawd膮.

Podnie艣 jako艣膰 obs艂ugi klienta

Wykorzystanie storytellingu w restauracjach pomaga w dostarczaniu lepszych us艂ug.

Posiadaj膮c histori臋, kt贸ra pokazuje warto艣ci restauracji i cechy obs艂ugi, pracownicy wiedz膮, czego mog膮 si臋 spodziewa膰 w godzinach pracy i jak traktowa膰 klient贸w.

Bior膮 r贸wnie偶 pod uwag臋 spos贸b obs艂ugi 鈥 od powitania do po偶egnania 鈥 oraz porz膮dek panuj膮cy w Twojej restauracji.

Kiedy i gdzie stosowa膰 t臋 technik臋?

Storytelling dla restauracji jest dobr膮 metod膮, pod warunkiem, 偶e jest stosowany we w艂a艣ciwym czasie i z w艂a艣ciwym celem.

W ten spos贸b wywo艂asz u swoich klient贸w emocje, kt贸rych szukasz, a oni stan膮 si臋 lojalni wobec Twojej firmy.

Istniej膮 trzy idealne momenty do zastosowania tej techniki. Wymie艅my je.

Aby pozna膰 swoich klient贸w

Storytelling dla restauracji, kt贸rego celem jest poznanie klient贸w, opowiada historie o restauracji, z g艂贸wnym naciskiem na klient贸w.

Stw贸rz histori臋, kt贸r膮 zamierzasz opowiedzie膰 swoim klientom na podstawie interakcji i komentarzy, kt贸re otrzymujesz na swoich portalach spo艂eczno艣ciowych.

Dobrym pomys艂em jest r贸wnie偶 艣ledzenie typu klient贸w, kt贸rych obs艂ugujesz w swojej restauracji oraz produkt贸w, kt贸re preferuj膮 spo偶ywa膰 podczas obs艂ugi.

Dodanie danych o klientach w opowie艣ci sprawi, 偶e b臋dzie ona realistyczna i 艂atwa do zidentyfikowania w trakcie jej s艂uchania lub czytania.

>Dekoracje w restauracjach fast food Pomys艂y

Aby zdefiniowa膰 siebie

Kolejnym aspektem, kt贸ry nale偶y wzi膮膰 pod uwag臋 w storytellingu dla restauracji jest historia stoj膮ca za kreacj膮.

Powinna ona podkre艣la膰 takie szczeg贸艂y jak: dlaczego powsta艂a, kim s膮 ludzie, kt贸rzy j膮 stworzyli oraz takie czy inne relacje z wydarze艅, kt贸re mia艂y miejsce w czasie jej trwania.

Na przyk艂ad dzie艅, w kt贸rym odwiedzi艂a Ci臋 znana osoba publiczna, jak stworzy艂e艣 najs艂ynniejsze danie lub jak daleko zaszed艂e艣 ze swoimi kreacjami.

Chocia偶 skupia si臋 na historii restauracji, nie nale偶y zaniedbywa膰 czynnik贸w, dla kt贸rych klienci decyduj膮 si臋 odwiedzi膰 lokal.

Aby opowiedzie膰 swoj膮 histori臋

Opowiadaj膮c histori臋dla restauracji, powiniene艣 wykorzysta膰 ka偶dy mo偶liwy spos贸b, aby j膮 opowiedzie膰.

Przede wszystkim lokal restauracyjny jest dobrym punktem wyj艣cia do umieszczenia dekoracji nawi膮zuj膮cych do jego pocz膮tk贸w.

B膮d藕 wierny stylowi dekoracji, od kt贸rego zacz膮艂e艣, umie艣膰 zdj臋cia i zidentyfikuj potrawy zgodnie z koncepcj膮.

Kolejnym aspektem, kt贸ry jest ceniony w storytellingu jest to, 偶e kelnerzy s膮 odpowiedzialni za opowiadanie szczeg贸艂贸w historii, tworz膮c klimat zaufania mi臋dzy klientem a obs艂ug膮.

Wreszcie, sieci spo艂eczno艣ciowe uzupe艂niaj膮 opowiadanie historii . Wykorzystaj niekt贸re z publikacji, aby opowiedzie膰 histori臋 za pomoc膮 obraz贸w lub film贸w.

Produkty, kt贸re wzmacniaj膮 Twoj膮 histori臋

Jedn膮 z w艂a艣ciwo艣ci, kt贸re wyr贸偶niaj膮 si臋 w storytellingu dla restauracji jest jako艣膰 w ka偶dym momencie obs艂ugi.

W ramach obs艂ugi istotna jest jako艣膰 zastawy sto艂owej i pojemnik贸w, w kt贸rych podawane s膮 potrawy.

Dlatego w Monouso, naszym sklepie internetowym, znajd膮 Pa艅stwo r贸偶norodny asortyment produkt贸w przeznaczonych dla hoteli i gastronomii, takich jak Pa艅stwa.

W katalogu posiadamy talerze, szklanki, sztu膰ce, pojemniki na wynos, miski, tace, serwetki i obrusy, aby zapewni膰 dobry wygl膮d podczas obs艂ugi.

Ka偶dy produkt spe艂nia wymagania certyfikat贸w regulacyjnych i kontroli jako艣ci. Mo偶eszr贸wnie偶 wybra膰 pomi臋dzy produktami jednorazowymi, wielokrotnego u偶ytku lub biodegradowalnymi.

Po potwierdzeniu zam贸wienia, w ci膮gu mniej ni偶 48 godzin dotrze on do drzwi Twojej restauracji, gotowy do u偶ycia.

Dzi臋ki temu artyku艂owi, mamy nadziej臋, 偶e uda艂o nam si臋 odpowiedzie膰 i wyja艣ni膰 Wasze ewentualne w膮tpliwo艣ci dotycz膮ce storytellingu. Je艣li ta praktyka nie by艂a Ci znana, jeste艣my wdzi臋czni, 偶e dzi臋ki niej odkry艂e艣 now膮 umiej臋tno艣膰, kt贸ra mo偶e usprawni膰 Tw贸j biznes

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *

BASIC DATA PROTECTION INFORMATION

Responsible: Envalia Group, S.L.

Purpose: Gestionar las solicitudes realizadas a trav茅s del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en l铆nea.

Legitimation: Consentimiento del interesado.

Recipients: Los datos s贸lo se transmiten a los proveedores que tienen una relaci贸n contractual con Monouso.

Rights: Acceso a, Correcci贸n, cancelaci贸n, oposici贸n y otros derechos como se explica en la 鈥淚nformaci贸n adicional鈥.

Additional information: You can find additional and detailed information on data protection in our privacy policy