Wizerunek korporacyjny restauracji, przykłady sukcesu

Postawmy sprawę jasno: wielu ludzi buduje wizerunek restauracji, ale tylko najlepsi są w stanie być przykładem sukcesu.
Na wizerunek restauracji składa się kilka elementów, dlatego należy zwrócić uwagę na każdy z nich.
Czytaj dalej i dowiedz się , na czym opiera się wizerunek restauracji, jak możesz go wzmocnić, jakie są etapy tworzenia wizerunku i podstawowe elementy.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Wizerunek firmy dla restauracji Co to jest?
- 2 Jak wzmocnić wizerunek firmy w restauracji
- 3 Stwórz swój obraz w czterech prostych krokach
- 4 Elementy wizerunku korporacyjnego restauracji
- 5 Przykłady wizerunku korporacyjnego restauracji
- 5.1 Wizerunek korporacyjny restauracji barbecue
- 5.2 Przykład wizerunku korporacyjnego restauracji serwującej owoce morza
- 5.3 Obraz korporacyjny dla restauracji z przyborami kuchennymi
- 5.4 Przykład wizerunku firmy dla restauracji hamburgerowej
- 5.5 Elementy wizerunku korporacyjnego restauracji ekologicznej
- 5.6 Wizerunek korporacyjny restauracji rodzinnych
Wizerunek firmy dla restauracji Co to jest?

Wizerunek restauracji ma ogromne znaczenie, ponieważ jest to pierwsze wrażenie, jakie klienci odnoszą na temat firmy.
Również sposób, w jaki opracujesz elementy wizerunku restauracji, będzie miał wpływ na klientów przy podejmowaniu decyzji, czy odwiedzić Twój biznes, czy nie.
Na wizerunek korporacyjny restauracji składają się strategiczne elementy takie jak logo, menu, uniformy, dekoracje, papeteria firmowa, instrukcje dla pracowników oraz personalizacja opakowań na wynos.
Aby mieć najlepszy wizerunek korporacyjny dla restauracji, konieczne jest wcześniejsze opracowanie brandingu, który chcesz przekazać klientom
W ten sposób wykorzystasz mocne strony swojej firmy i uzyskasz efektowny wizerunek na tle konkurencji.
Jak wzmocnić wizerunek firmy w restauracji

Słowem kluczem do wzmocnienia wizerunku restauracji jest definicja. Wraz z osobami, które doradzają Ci w tworzeniu brandingu Twojego biznesu, musisz ustalić elementy, które definiują lub reprezentują Twoją restaurację.
W ramach tych aspektów powinieneś zawrzeć historię, cele restauracji, usługi oferowane klientom, co czyni ją wyjątkową i odmienną od konkurencji.
Znając te czynniki musisz zdecydować, które szczegóły będą częścią logo, kolory, które idą z osobowością Twojej marki i ogólnego wizerunku korporacyjnego Twojej restauracji.
Decyzje podjęte w odniesieniu do każdego aspektu brandingu powinny być odzwierciedlone w podręczniku wizerunku korporacyjnego dla restauracji, tak aby wszystkie produkty były identyfikowane w tym samym stylu, a komunikacja wizualna była spójna przez cały czas
Stwórz swój obraz w czterech prostych krokach

Wizerunek korporacyjny restauracji musi opierać się na czterech aspektach: wartościach, stylu, idealnym kliencie i języku.
Uwzględnienie każdego z tych kroków sprawi, że wizerunek Twojej restauracji będzie tak silny i atrakcyjny, że klienci nie będą rozważać wizyty u konkurencji.
Wartości
Pierwszym szczegółem są wartości, które definiują restaurację, te, które określają dlaczego ją otworzyłeś i definiują usługi, które oferujesz.
Każdy biznes gastronomiczny ma swoje wartości i generalnie klient wybiera opcję, z którą czuje się utożsamiany.
Przykładem wartości w wizerunku korporacyjnym restauracji są te poświęcone kuchni fusion. Sztandarowymi cechami tych firm jest innowacyjność, oryginalność i awangardowość.
Z drugiej strony, restauracje tradycyjne lub z kuchnią domową są zazwyczaj utożsamiane z rodzinną atmosferą, zdrowym jedzeniem i przyjemnymi chwilami.
Idealny klient
Nie wszyscy ludzie wolą jeść w byle jakiej restauracji. Dlatego trzeba je podbić aspektami z nimi związanymi.
Zdefiniuj swojego idealnego klienta za pomocą badań rynkowych dotyczących typu osób, które odwiedzają Twoją firmę. Ważne jest, aby spróbować określić, co lubią, jakie są ich motywacje i obawy
W ten sposób będziesz wiedział, do kogo kieru jesz swoje działania i łatwiej będzie Ci ustalić wizerunek firmy, który zamierzasz przekazać.
Styl
Styl Twojej restauracji jest również istotnym aspektem w wizerunku firmy, ponieważ uzupełnia decyzję klienta o odwiedzeniu biznesu.
Niezależnie od tego, jaki styl dekoracji zostanie opracowany w zakładzie, konieczne jest, aby każdy szczegół był zgodny z tematem. Jeśli jakakolwiek część dekoracji nie jest zgodna ze stylem, spowoduje to natychmiastowe zakłopotanie klienta.
Język
Wreszcie, rodzaj języka, którego używasz, ma fundamentalne znaczenie dla przekazywania i zrozumienia przez klienta, czym jest Twoja firma
Możesz wybrać pomiędzy językiem bezpośrednim, abstrakcyjnym, subtelnym, minimalistycznym, jasnym, naturalnym, oddziałującym, prostym lub energetycznym.
Wybierz go zgodnie z osobowością lub głosem, który przekazuje korporacyjny wizerunek Twojej restauracji, biorąc pod uwagę punkt widzenia tego, co reprezentuje dla personelu.
Elementy wizerunku korporacyjnego restauracji

Elementy wizerunku korporacyjnego restauracji muszą być związane z koncepcją biznesu i brandingiem Twojejfirmy.
Dzięki temu klienci będą kojarzyć każdą z nich z Twoją restauracją, gdy tylko zobaczą ją w reklamie lub przyjdzie im do głowy wspomnienie.
Logo
Głównym elementem odróżniającym wizerunek restauracji od reszty jest logo
Stwórz logo, które jest łatwe do zapamiętania i które kojarzy się z nazwą restauracji lub rodzajem serwowanego jedzenia.
Jeśli chcesz, możesz mieć główne logo i niektóre warianty do wykorzystania w materiałach reklamowych lub papeterii firmowej.
Typografia
Jeśli chodzi o typografię, musisz zdefiniować kilka czcionek: jedną główną i jedną lub dwie pomocnicze. Zaleca się, aby wybrane czcionki miały różne korpusy i rozmiary w celu hierarchicznej organizacji informacji.
Główna czcionka jest używana do nazwy restauracji i nazw potraw, natomiast czcionki pomocnicze są używane do reklam, sloganów i opisów produktów w menu.
Pamiętaj, aby wybrać typografię, która jest widoczna i zrozumiała dla wszystkich czytelników, zarówno fizycznych, jak i cyfrowych.
Kolory
Wizerunek korporacyjny restauracji musi mieć paletę kolorów, w której zdefiniowany jest kolor główny i odcienie drugorzędne.
Najlepszą rzeczą do zrobienia przy wyborze kolorów, które identyfikują restaurację jest badanie na temat kolorów, które chcesz i jak wpływają one na neuromarketing.
W ten sposób kolory, których używasz w wizerunku firmy w ogóle, będą przekazywać wrażenia lub emocje, które chcesz w jadłodajni.
Zdjęcia
Jest więcej niż powiedziane, że obrazy są warte więcej niż tysiąc słów, więc nie wahaj się włączyć ich do swojego wizerunku korporacyjnego restauracji.
Każde ze zdjęć wykorzystywanych przez restaurację powinno być wykonane profesjonalnie, tak aby każdy jego szczegół został doceniony.
Naturalność i spontaniczność w ramach wizerunku korporacyjnego restauracji są częścią przykładów tego, co natychmiast przyciąga klienta, o ile mają najwyższą możliwą jakość i widoczność.
Dlatego tym, co najbardziej przykuwa uwagę są zdjęcia potraw z menu, klientów w pełnej obsłudze, personelu w akcji, każdej z części lokalu oraz zdjęcia z imprez odbywających się na terenie obiektu.
Przykłady wizerunku korporacyjnego restauracji

Wzależności od rodzaju restauracji, wizerunek firmy musi być związany z oferowanymi przez nią potrawami i wystrojem, jaki tworzy.
Wizerunek korporacyjny restauracji barbecue
Dla wizerunku korporacyjnego restauracji grillowych, logo musi nawiązywać do grilla i przyborów kuchennych.
Podobnie można uwzględnić kawałki mięsa, aby nawiązać do dań oferowanych w menu.
Jeśli chodzi o kolorystykę, to zazwyczaj stosuje się odcienie czerni lub czerwieni i pomarańczy. Dodawane są do nich również brązowe odcienie, które kojarzą się z drewnem.
Przykład wizerunku korporacyjnego restauracji serwującej owoce morza
Jeśli chodzi o wizerunek restauracji z owocami morza, niebieskie tony są obecne w lokalu.
Doskonałą alternatywą są pasiaste wzory, dekoracje z motywami morskich gatunków lub koncepcją owoców morza
Jeśli chodzi o logo, możesz umieścić w nim postacie owoców morza. Kotwice i stery są również bardzo reprezentatywne w wizerunku korporacyjnym tego typu działalności
Obraz korporacyjny dla restauracji z przyborami kuchennymi
Dla restauracji bufetowych lub restauracji, które nie są poświęcone konkretnemu rodzajowi kuchni, naczynia kuchenne są dobrym odniesieniem dla logo.
Kolory muszą być zgodne z wystrojem, który planujesz dla restauracji, ale jasne i wesołe odcienie zawsze będą doskonałym wyborem.
Przykład wizerunku firmy dla restauracji hamburgerowej
Hamburgery są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w restauracjach, dlatego wizerunek korporacyjny restauracji serwującej hamburgery musi być równie uderzający i innowacyjny jak smak jej głównego dania.
Logo powinno mieć lub kojarzyć się z hamburgerem, do którego można dodać napój gazowany lub frytki. Jeśli chodzi o jego kolory, kombinacje z czerwonym i żółtym są preferowane dla fast foodów, takich jak ten.
Elementy wizerunku korporacyjnego restauracji ekologicznej
Wizerunek korporacyjny restauracji ekologicznych musi odzwierciedlać ich zaangażowanie w ochronę środowiska poprzez każdy element, który się na niego składa.
Kolory do wyboru dla wizerunku tego typu działalności są różne odcienie zieleni i brązu, które naśladują naturę. Jeśli chodzi o logo, rośliny nigdy nie wychodzą z mody.
Uzupełnij wizerunek ekologiczną zastawą stołową, która wzmocni koncepcję, którą przekazujesz poprzez logo i ogólną tożsamość firmy.
Wizerunek korporacyjny restauracji rodzinnych
Wizerunek korporacyjny restauracji rodzinnych musi zadowolić zarówno dorosłych, jak i dzieci, które Państwa odwiedzają.
Dla tego rodzaju biznesu doskonałą alternatywą są loga z motywami kreskówkowymi. Są one łatwe do zapamiętania i dzieci je pokochają.
Użyj jasnych kolorów, takich jak czerwony, niebieski lub pomarańczowy, aby nadać logo radosny wygląd. Jeśli chodzi o typografię, użyj subtelnej, ale zabawnej czcionki.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy