Uwaga na trendy! Nadchodzi inteligentny kiosk aktywowany głosem

Era cyfrowa przejmuje władzę nad przemysłem fast foodów i nie ma na to lepszego dowodu niż inteligentne kioski. Choć kioski te istnieją od lat, nie posiadają rozpoznawania głosu; jednak dzięki nowemu trendowi technologicznemu, kioski te mnożą się w niesamowitym tempie.
Zamawianie fast foodów nigdy nie było tak łatwe. Dziś wystarczy tylko złożyć zamówienie, a system cyfrowy zajmie się wszystkim. Co więcej, jeśli jesteś częstym klientem, zarezerwuje on Twoje preferencje, aby ułatwić Ci przyszłe wizyty tylko poprzez słuchanie Twojego głosu. Wspaniale, nieprawdaż?
Chcesz wiedzieć więcej? W porządku, w Monouso Chcielibyśmy wyjaśnić korzyści płynące z tego trendu fast foodowego, szczególnie dla właścicieli firm. Czytaj dalej!
¿Qué encontrarás en este artículo?
Po co ci inteligentny kiosk w twoim biznesie?
Korzystanie z inteligentnego kiosku wymaga znacznych nakładów początkowych, ale odkryjesz, że jest to świetna inwestycja dla Twojego biznesu.
Dzięki postępowi technologicznemu możesz znaleźć nieskończoną ilość opcji, które poprawią Twój serwis w 100%. Niektórzy polegają na chmurze, aby tworzyć spersonalizowane historie, podczas gdy inni wybierają podążanie za globalnymi trendami konsumenckimi; jednak rozpoznawanie mowy już teraz staje się koniecznością.
Rzeczywistość jest taka: inteligentny kiosk może zwiększyć szybkość Twojego serwisu. Dzięki temu możesz zoptymalizować realizację zamówienia do maksimum i pomnożyć liczbę klientów w mniej niż się wydaje.
Zmniejszysz również liczbę pracowników zajmujących się pierwszą opieką, co przełoży się na zyski netto i oszczędności dla Twojej firmy.
Aspekty do rozważenia
Jasne jest, jak ważny dla każdej firmy jest kiosk do rozpoznawania głosu. Teraz musimy skupić się na tym, co jest potrzebne, aby odnieść sukces w zakresie pozyskiwania i utrzymywania klientów. Pamiętaj o tych sugestiach, a Twój kiosk będzie katapultował Twoje dochody:
- Lokalizacja: Istotne jest, aby inteligentny kiosk znajdował się w przestrzeni o dużym natężeniu ruchu, a jeśli to możliwe, w dużej ilości pojazdów. W przeciwnym razie nie przyciągnie on uwagi potencjalnych nabywców i pozostanie niezauważony.
- Wzornictwo: kiosk może nie tylko poprawić szybkość obsługi, ale także dać Ci lepszą reklamę. Dlatego należy podkreślić znaczenie jego modelu i kolorów, aby zsynchronizować go z konkretną marką.
- Cechy: Jak już wspomnieliśmy, inteligentny kiosk nie ogranicza się do rozpoznawania mowy; z tego powodu należy dokładnie zbadać, które narzędzia są bardziej odpowiednie dla Twojej firmy i Twojego budżetu. Musisz również nadążać za nowymi trendami na tym rynku.
Ze względu na sytuację na świecie, trend inteligentnych kiosków z rozpoznawaniem głosu będzie nadal rósł w nieskończoność. Przemysł fast foodów prawdopodobnie zostanie całkowicie przekształcony w nową inteligentną dynamikę, dlatego też należy jak najszybciej zmodernizować swój biznes, aby nadążyć za erą cyfrową.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy