Przemys艂 hotelarski i gastronomiczny jest jednym z sektor贸w najbardziej dotkni臋tych przez Covid-19 i po dekrecie o nowej normalno艣ci musia艂y one podj膮膰 dzia艂ania w celu zagwarantowania o偶ywienia handlu.
Uwzgl臋dnienie takich czynnik贸w, jak zmniejszenie zu偶ycia w lokalach, zmiana konsument贸w i zmniejszenie pojemno艣ci restauracji.
Szacuje si臋, 偶e dzi臋ki przeprowadzeniu nowych dzia艂a艅 maj膮cych na celu pobudzenie gospodarki tego sektora, jego o偶ywienie b臋dzie widoczne w roku 2021.
Dowiedz si臋 o wyzwaniach stoj膮cych przed sektorem hotelarskim i gastronomicznym w tej nowej normalno艣ci, a tak偶e o najwa偶niejszych dzia艂aniach zdrowotnych, jakie od tej pory musz膮 podejmowa膰 restauracje.
Wyzwania zwi膮zane z now膮 normalno艣ci膮
Wyzwania nowej normalno艣ci w bran偶y hotelarsko-gastronomicznej po najbardziej znacz膮cych spustoszeniach globalnej pandemii s膮 co najmniej liczne. Wynikaj膮 one z konieczno艣ci odzyskania kontroli wewn膮trz organizacji oraz z pojawiaj膮cego si臋 kontekstu legislacyjnego w obliczu dekretu o nowej normalno艣ci w bran偶y hotelarskiej.
Chodzi o to, aby nada膰 ci膮g艂o艣膰 dzia艂aniom, kt贸re prowadzili艣my przed pandemi膮 i kt贸re w obliczu sytuacji kryzysowej musia艂y zosta膰 zmodyfikowane.
Konsolidacja takich aspekt贸w jak innowacyjno艣膰, bezpiecze艅stwo, higiena i nowe do艣wiadczenia, kt贸re sprawiaj膮, 偶e klient jest zadowolony, pozwoli nam odzyska膰 stracony czas, a tym samym doprowadzi膰 do odbudowy sektora.
Kolejne z wyzwa艅 nowej normalno艣ci w bran偶y hotelarskiej jest skoncentrowane:
- Promowanie 艣rodk贸w maj膮cych na celu utrzymanie r贸wnowagi i promowanie spokoju w celu kontynuowania pracy.
- Opracowanie plan贸w dzia艂ania w celu zapewnienia natychmiastowej reakcji w przypadku awarii systemowych.
- Wdra偶anie nowych zr贸wnowa偶onych modeli, kt贸re pozwalaj膮 na ustanowienie lepszych praktyk i nowych format贸w pracy z pomoc膮 technologii.
Tendencje w bran偶y hotelarsko-gastronomicznej w nowej normie
W celu promowania bran偶y hotelarsko-gastronomicznej w nowej normalno艣ci konieczne jest rozwa偶enie r贸偶nych aspekt贸w, kt贸re pozwol膮 zmierzy膰 zdolno艣膰 adaptacyjn膮 nowego konsumenta po pandemii. Te s膮:
- Digitalizacja.
- Adaptacja pomieszcze艅.
- Odnowienie menu.
- 艢rodki regulacyjne.
- Zdystansowanie spo艂eczne.
艢rodki zdrowotne w ramach nowej normalno艣ci
Po zako艅czeniu stanu alarmowego i opublikowaniu 艣rodk贸w sanitarnych, kt贸re maj膮 by膰 zastosowane do nowej normalno艣ci w bran偶y hotelarsko-gastronomicznej, rozpoczyna si臋 nowy etap, w kt贸rym konieczny staje si臋 aktywny udzia艂 nie tylko bran偶y hotelarsko-gastronomicznej, ale r贸wnie偶 konsumenta.
Dostosowanie si臋 do zmian mo偶e by膰 skomplikowane i w przypadku pewnych ogranicze艅, wdro偶enie tych nowych przepis贸w mo偶e mie膰 wp艂yw na akceptacj臋 konsument贸w.
Niekt贸re z ogranicze艅 ograniczaj膮 pojemno艣膰 pomieszcze艅, liczb臋 os贸b, kt贸re mog膮 usi膮艣膰 przy stole i ustali膰 po艂o偶enie sto艂贸w i krzese艂 w odleg艂o艣ci 2 metr贸w.
W艣r贸d 艣rodk贸w sanitarnych obowi膮zkowego wype艂nienia po dekrecie nowej normalno艣ci mamy hotelarstwo:
- Obowi膮zkowe u偶ycie maski.
- Utrzymuj pomieszczenia w czysto艣ci, od sto艂贸w do toalet, przeprowadzaj膮c pe艂ne sprz膮tanie po zako艅czeniu us艂ugi i po ka偶dym u偶yciu.
- Utrzymywa膰 higien臋 pracy personelu za pomoc膮 masek, r臋kawic i 偶eli hydroalkoholowych.
- Utrzymanie odleg艂o艣ci 1,5 m pomi臋dzy obs艂ug膮 restauracji a klientami.
- Unikaj u偶ywania powszechnie u偶ywanych menu, a w przypadku ich braku oferuj elektroniczne wykresy dost臋pne za pomoc膮 kod贸w QR i aplikacji mobilnych.
- Zachowa膰 odleg艂o艣膰 pomi臋dzy sto艂ami wewn膮trz i na zewn膮trz pomieszcze艅.
- U偶ywaj obrus贸w, serwetek i okular贸w jednorazowych.
- Narz臋dzia takie jak talerze, sztu膰ce i szklanki nale偶y przechowywa膰 w pomieszczeniach zamkni臋tych.
- Zach臋canie do p艂atno艣ci elektronicznych.
Jak stosowa膰 now膮 normalno艣膰 w swojej restauracji?
Aby stosowanie tej nowej normy w bran偶y hotelarskiej i gastronomicznej by艂o skuteczne, konieczne jest prowadzenie odpowiedniego monitoringu i kontroli w celu zapewnienia zgodno艣ci z tymi zasadami.
W ten spos贸b jad艂odajnie b臋d膮 czu艂y si臋 komfortowo i b臋d膮 mog艂y cieszy膰 si臋 inn膮 chwil膮 w bezpiecznym otoczeniu, kt贸re generuje poczucie spokoju i wyciszenia. Stanie si臋 to g艂贸wn膮 zach臋t膮 do przyci膮gni臋cia klient贸w do Twojej restauracji.
Narz臋dzia dla bran偶y hotelarsko-gastronomicznej w nowej normalno艣ci
Og贸lnie rzecz bior膮c, przedsi臋biorstwa nale偶膮ce do bran偶y hotelarskiej, restauracyjnej i gastronomicznej s膮 bardzo rygorystyczne, je艣li chodzi o 艣rodki bezpiecze艅stwa i czysto艣ci.
Jednak w tej chwili wszystkie oczy zwr贸cone s膮 na ten sektor. A wi臋c, co jest lepsze od posiadania najlepszych produkt贸w jednorazowego u偶ytku dla Twojej firmy?
W Monouso, naszym sklepie internetowym, mamy szerok膮 gam臋 produkt贸w jednorazowego u偶ytku, kt贸re pomog膮 Ci utrzyma膰 Covid-19 z dala od Twojej siedziby.
Talerze, szklanki, sztu膰ce, to niekt贸re z produkt贸w, kt贸re mo偶na kupi膰, aby zaoferowa膰 swoim klientom bezpieczny i wysokiej jako艣ci produkt.
Do og贸lnej obs艂ugi Pa艅stwa restauracji mo偶na r贸wnie偶 znale藕膰 偶el antybakteryjny, r臋czniki dezynfekuj膮ce i produkty higieniczne.
Pracownicy Twojej restauracji r贸wnie偶 maj膮 swoj膮 ochron臋 w Twoich r臋kach, wi臋c odwied藕 nasz sklep i odkryj produkty, kt贸re mamy dla ochrony Twoich pracownik贸w, takie jak r臋kawice, kapelusze i fartuchy, wszystkie jednorazowego u偶ytku.
Wreszcie, aby zapewni膰 bezpiecze艅stwo w domu, oferujemy r贸wnie偶 najlepsze produkty do dostawy i odbioru.