fbpx

Nowa normalność w branży hotelarskiej

Przemysł hotelarski i gastronomiczny jest jednym z sektorów najbardziej dotkniętych przez Covid-19 i po dekrecie o nowej normalności musiały one podjąć działania w celu zagwarantowania ożywienia handlu.

Uwzględnienie takich czynników, jak zmniejszenie zużycia w lokalach, zmiana konsumentów i zmniejszenie pojemności restauracji.

Szacuje się, że dzięki przeprowadzeniu nowych działań mających na celu pobudzenie gospodarki tego sektora, jego ożywienie będzie widoczne w roku 2021.

Dowiedz się o wyzwaniach stojących przed sektorem hotelarskim i gastronomicznym w tej nowej normalności, a także o najważniejszych działaniach zdrowotnych, jakie od tej pory muszą podejmować restauracje.

Wyzwania związane z nową normalnością

Retos de la nueva normalidad

Wyzwania nowej normalności w branży hotelarsko-gastronomicznej po najbardziej znaczących spustoszeniach globalnej pandemii są co najmniej liczne. Wynikają one z konieczności odzyskania kontroli wewnątrz organizacji oraz z pojawiającego się kontekstu legislacyjnego w obliczu dekretu o nowej normalności w branży hotelarskiej.

Chodzi o to, aby nadać ciągłość działaniom, które prowadziliśmy przed pandemią i które w obliczu sytuacji kryzysowej musiały zostać zmodyfikowane.

Konsolidacja takich aspektów jak innowacyjność, bezpieczeństwo, higiena i nowe doświadczenia, które sprawiają, że klient jest zadowolony, pozwoli nam odzyskać stracony czas, a tym samym doprowadzić do odbudowy sektora.

Kolejne z wyzwań nowej normalności w branży hotelarskiej jest skoncentrowane:

  • Promowanie środków mających na celu utrzymanie równowagi i promowanie spokoju w celu kontynuowania pracy.
  • Opracowanie planów działania w celu zapewnienia natychmiastowej reakcji w przypadku awarii systemowych.
  • Wdrażanie nowych zrównoważonych modeli, które pozwalają na ustanowienie lepszych praktyk i nowych formatów pracy z pomocą technologii.

Tendencje w branży hotelarsko-gastronomicznej w nowej normie

Tendencias de la hostelería en la nueva normalidad

W celu promowania branży hotelarsko-gastronomicznej w nowej normalności konieczne jest rozważenie różnych aspektów, które pozwolą zmierzyć zdolność adaptacyjną nowego konsumenta po pandemii. Te są:

  • Digitalizacja.
  • Adaptacja pomieszczeń.
  • Odnowienie menu.
  • Środki regulacyjne.
  • Zdystansowanie społeczne.

Środki zdrowotne w ramach nowej normalności

Medidas sanitarias de la nueva normalidad

Po zakończeniu stanu alarmowego i opublikowaniu środków sanitarnych, które mają być zastosowane do nowej normalności w branży hotelarsko-gastronomicznej, rozpoczyna się nowy etap, w którym konieczny staje się aktywny udział nie tylko branży hotelarsko-gastronomicznej, ale również konsumenta.

Dostosowanie się do zmian może być skomplikowane i w przypadku pewnych ograniczeń, wdrożenie tych nowych przepisów może mieć wpływ na akceptację konsumentów.

Niektóre z ograniczeń ograniczają pojemność pomieszczeń, liczbę osób, które mogą usiąść przy stole i ustalić położenie stołów i krzeseł w odległości 2 metrów.

Wśród środków sanitarnych obowiązkowego wypełnienia po dekrecie nowej normalności mamy hotelarstwo:

  • Obowiązkowe użycie maski.
  • Utrzymuj pomieszczenia w czystości, od stołów do toalet, przeprowadzając pełne sprzątanie po zakończeniu usługi i po każdym użyciu.
  • Utrzymywać higienę pracy personelu za pomocą masek, rękawic i żeli hydroalkoholowych.
  • Utrzymanie odległości 1,5 m pomiędzy obsługą restauracji a klientami.
  • Unikaj używania powszechnie używanych menu, a w przypadku ich braku oferuj elektroniczne wykresy dostępne za pomocą kodów QR i aplikacji mobilnych.
  • Zachować odległość pomiędzy stołami wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.
  • Używaj obrusów, serwetek i okularów jednorazowych.
  • Narzędzia takie jak talerze, sztućce i szklanki należy przechowywać w pomieszczeniach zamkniętych.
  • Zachęcanie do płatności elektronicznych.

Jak stosować nową normalność w swojej restauracji?

¿Cómo aplicar la nueva normalidad en tu restaurante?

Aby stosowanie tej nowej normy w branży hotelarskiej i gastronomicznej było skuteczne, konieczne jest prowadzenie odpowiedniego monitoringu i kontroli w celu zapewnienia zgodności z tymi zasadami.

W ten sposób jadłodajnie będą czuły się komfortowo i będą mogły cieszyć się inną chwilą w bezpiecznym otoczeniu, które generuje poczucie spokoju i wyciszenia. Stanie się to główną zachętą do przyciągnięcia klientów do Twojej restauracji.

Narzędzia dla branży hotelarsko-gastronomicznej w nowej normalności

Implementos para la hostelería en la nueva normalidad

Ogólnie rzecz biorąc, przedsiębiorstwa należące do branży hotelarskiej, restauracyjnej i gastronomicznej są bardzo rygorystyczne, jeśli chodzi o środki bezpieczeństwa i czystości.

Jednak w tej chwili wszystkie oczy zwrócone są na ten sektor. A więc, co jest lepsze od posiadania najlepszych produktów jednorazowego użytku dla Twojej firmy?

W Monouso, naszym sklepie internetowym, mamy szeroką gamę produktów jednorazowego użytku, które pomogą Ci utrzymać Covid-19 z dala od Twojej siedziby.

Talerze, szklanki, sztućce, to niektóre z produktów, które można kupić, aby zaoferować swoim klientom bezpieczny i wysokiej jakości produkt.

Do ogólnej obsługi Państwa restauracji można również znaleźć żel antybakteryjny, ręczniki dezynfekujące i produkty higieniczne.

Pracownicy Twojej restauracji również mają swoją ochronę w Twoich rękach, więc odwiedź nasz sklep i odkryj produkty, które mamy dla ochrony Twoich pracowników, takie jak rękawice, kapelusze i fartuchy, wszystkie jednorazowego użytku.

Wreszcie, aby zapewnić bezpieczeństwo w domu, oferujemy również najlepsze produkty do dostawy i odbioru.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitymizacja: Consentimiento del interesado.

Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.

Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.