Co to jest końcówka cyfrowa? Odkryj jego wartość w 2023 r.

propina digital

W czasie pandemii jednym z zaleceń było nadanie większego impulsu płatnościom kartowym. Minusem tego działania jest to, że tradycyjne napiwki zostały znacznie ograniczone.

Kraje takie jak Stany Zjednoczone utrzymują obecnie obowiązek dawania napiwku po skorzystaniu z jakiegokolwiek rodzaju usługi w biznesie dedykowanym branży hotelarskiej.

Wraz z wprowadzeniem płatności kartą byliśmy świadkami narodzin nowej koncepcji, znanej jako digital tipping. Choć nie ma jeszcze ugruntowanej pozycji, należy się spodziewać, że w najbliższych miesiącach zyska szerszą akceptację.

Co to jest digital tipping?

Cyfrowy napiwek polega na finansowym podziękowaniu od użytkownika za skonsumowanie określonej usługi z danego sektora restauracyjnego, ale w przeciwieństwie do tradycyjnego napiwku, odbywa się za pomocą wirtualnego portfela lub karty.

Aby promować korzystanie z tej inicjatywy, zaczęto stosować różne aplikacje, takie jak Tipper.

Tipper to narzędzie zaprojektowane w celu ułatwienia tranzycji cyfrowych pieniędzy pomiędzy konsumentami i przedsiębiorstwami. Jest bardzo przydatny dla firm z branży hotelarskiej. Aby z niego skorzystać, należy wykonać kilka prostych kroków:

  • Przedsiębiorca musi pobrać aplikację i założyć konto.
  • Po wypełnieniu niezbędnych danych zostanie wygenerowany kod QR.
  • Taki kod QR można wykorzystać jako zdjęcie, wysłać pocztą elektroniczną, umieścić w wizytówkach lub wydrukować i umieścić w łatwo widocznym miejscu w placówce.
  • Konsumenci będą mogli zeskanować kod QR i zostawić napiwek w formie cyfrowej, wraz z wiadomością, jeśli zechcą.
  • Przedsiębiorca otrzyma w aplikacji powiadomienie potwierdzające otrzymanie wpisu konsumenta.

Jakie są jego zalety i cechy charakterystyczne?

Dla sektora hotelarskiego wykorzystanie tej koncepcji jest wielką zaletą, kładąc kres problemowi posiadania przez klienta tylko wystarczającej ilości pieniędzy lub braku gotówki w ogóle.

Choć ta inicjatywa ma większe szanse na przyniesienie dodatkowej gotówki, to możemy również zastosować narzędzia, które zachęcą do jej wykorzystania, np:

  • Włączenie forum, na którym można dyskutować wśród klientów na różne tematy związane z naszą działalnością. Na przykład: przedyskutować, jakie dania chcieliby zobaczyć w menu.
  • Zadbaj o wykorzystanie sieci społecznościowych, tworząc kampanie reklamowe, aby wygenerować więcej klientów. Na przykład: promować różne wydarzenia, które mamy w branży.
  • Monitoruj i zarządzaj różnymi komentarzami, które pojawiają się na temat firmy na różnych platformach recenzenckich.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitymizacja: Consentimiento del interesado.

Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.

Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.