Instagram dla restauracji: klucz do sukcesu

Nadal nie znasz zalet Instagramu dla restauracji?
Nie martw się, zostań z nami, a będziesz wiedział, jak to wykorzystać.
Zacznijmy od zrozumienia, skąd bierze się zapotrzebowanie na Instagram dla restauracji.
Media społecznościowe zmieniły sposób oferowania i promowania jedzenia w Twojej restauracji, nie ma co do tego wątpliwości.
Od momentu uruchomienia Instagram stał się potężnym narzędziem w serwisach społecznościowych, wyświetlającym treści ponad 500 milionów użytkowników.
Korzystanie z Instagramu do zwiększenia restauracji jest doskonałą opcją, która pozwoli Ci nagłośnić swoją firmę, zaprezentować swoją ofertę usług dla klientów i zwiększyć sprzedaż.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Instagram jako centrum marketingu restauracyjnego
- 2 Profil, który przyciąga uwagę wśród konkurencji
- 3 Więcej niż biznes: humanizuj swój Instagram dla restauracji
- 4 Zyskaj zwolenników i zwiększ swoją widoczność
- 5 Pokaż, co robi szef kuchni i reszta twojego personelu
- 6 Po zdobyciu użytkowników, porozmawiaj z nimi
- 7 Hej! Wiadomość bez hashtagu? Nie wysyłaj jej!
- 8 Niesamowite konta, które zainspirują Cię wspaniałymi markami
- 9 Pokaż swoją najbardziej wrażliwą stronę w swojej restauracji Instagram
- 10 Aby zarządzać Instagramem dla restauracji, kluczem jest spójność
- 11 Opowieści są do twojej dyspozycji, wykorzystaj je na swoją korzyść
- 12 Idealna zawartość dla restauracji Instagram
- 13 Pokaż piękny i oryginalny obraz na swoim Instagramie
Instagram jako centrum marketingu restauracyjnego

Skuteczność tej strategii będzie zależeć od właściwego i efektywnego wykorzystania tego narzędzia. Ważne jest, aby wziąć pod uwagę “lubię to”, publikacje, a także liczbę zwolenników.
Korzystanie ze zdjęć i filmów na Instagram, aby pokazać opcje usług w czasie rzeczywistym w Twojej restauracji, pomoże Ci również w pełni wykorzystać Twoją ofertę. Dobry plan marketingowy restauracji powinien być realizowany za pośrednictwem Instagram, dzięki czemu konieczne jest poznanie wpływu tego procesu i zrozumienie najłatwiejszego sposobu na przyciągnięcie uwagi klientów.
Pokrycie i sfotografowanie, przy dobrym oświetleniu, pozwoli Ci zaprezentować menu w oryginalny sposób. W ten sposób przyciągniesz uwagę swoich klientów, generując interakcje, które zachęcą Twoich gości do odwiedzin.
Jedną z zalet korzystania z Instagramu jest jego użyteczność, co czyni tę sieć społecznościową jedną z najłatwiejszych w użyciu.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Instagram, należy zaangażować się w rozmowy z klientami, publikować konsekwentnie, promować swoje posty i używać wysokiej jakości fotografii.
Zdefiniowanie dobrej strategii marketingowej wiąże się ze spójnością i planowaniem, które zostaną określone poprzez zaplanowaną publikację odpowiednich treści, zwiększających interakcje z naśladowcami.
Innym pojęciem szeroko stosowanym w serwisach społecznościowych są hashtagi, które pozwalają poprawić opis, uzyskać więcej “lubię” i promować swoją markę.
Hashtagi definiują nazwy, pomysły i przepisy, aby nadać Twojej firmie inny akcent.
Profil, który przyciąga uwagę wśród konkurencji

Codziennie jesteśmy narażeni na dużą ilość treści. Szacuje się, że mamy trzy sekundy na zwrócenie uwagi potencjalnego klienta.
Oznacza to, że będziecie mieli tylko 3 sekundy, aby ta osoba została w waszej publikacji, weszła z nią w interakcję lub przeszła, bezpośrednio do innej przestrzeni, która bardziej zwraca jej uwagę.
Najlepszym sposobem na uatrakcyjnienie profilu restauracji Instagram jest oferowanie wysokiej jakości, oryginalnych i innowacyjnych treści. Coś, co w niekonwencjonalny sposób ukazuje tematykę gastronomiczną, którą oferujecie.
To sprawi, że będziesz się wyróżniać i pozwoli twojej firmie stać się punktem odniesienia.
Musisz pokazać profesjonalny profil, który wskazuje lokalizację Twojej firmy, łącząc się ze stroną rezerwacyjną Twojej strony internetowej z ciekawą biografią i logo Twojej restauracji.
Innym ważnym aspektem, podczas tworzenia profilu Instagram dla restauracji, jest dzielenie się wysokiej jakości obrazami o dobrym oświetleniu, ostrości i definicji.
Włączenie hashtagów jest kluczem do zwiększenia zasięgu Twoich wpisów na koncie, dzięki czemu możesz pokazać każdej knajpie treść, którą udostępniasz.
Nie zapomnij stworzyć swoich własnych hashtagów na Instagramie dla restauracji. Dzięki nim możesz pozycjonować przygotowania, sezony, konkursy lub inne strategie, które rozwijasz na tej platformie.
Więcej niż biznes: humanizuj swój Instagram dla restauracji

Wiemy, że jesteśmy na koncie Instagram dla restauracji, ale nie oznacza to, że nie powinniśmy ujawniać twarzy, które sprawiają, że magia jest możliwa.
Błędem jest skupianie się wyłącznie na rozpowszechnianiu obrazów potraw i napojów.
Poszukaj sposobów na odzwierciedlenie jakości i dobrej obsługi, aspektów, które wzmocnią intencję zapewnienia niezrównanych wrażeń w restauracji.
W tym momencie konieczna staje się interakcja z klientami, dzięki czemu Twoi fani stają się bohaterami, odpowiadając na komentarze, pytania lub wątpliwości, które pozostawiają na profilu Twojej restauracji.
Ta interakcja pozwoli Ci na stworzenie idealnej przestrzeni do udziału w tworzeniu konkursów, promocji i rabatów, które przyciągną nowych zwolenników i osiągną lojalność Twoich klientów.
Publikowanie historii to kolejna opcja, która pozwala na dzielenie się twórczymi wiadomościami przez naśladowców. Pamiętaj, że tego typu treści będą dostępne tylko przez 24 godziny.
Opowieści mogą przedstawiać relacje z działań, które odbywają się w restauracji, a także mogą publikować zwycięzców konkursu.
Zyskaj zwolenników i zwiększ swoją widoczność

Widoczność Twojego konta będzie zależała od strategii marketingowych, które wdrożysz, aby podkreślić obecność Twojej restauracji w mediach społecznościowych.
Na tym polega znaczenie tworzenia kampanii i inicjatyw promujących rozwój waszej społeczności.
Przeprowadzanie konkursów lub używanie hashtagów związanych z działalnością Twojej restauracji zwiększy Twoją liczbę zwolenników, a co za tym idzie, zakres Twoich publikacji.
W ten sposób będziesz mógł pojawiać się w nowych przestrzeniach i identyfikować potencjalnych klientów.
Pamiętaj, że posiadanie atrakcyjnego profilu sprawi, że Twoja restauracja będzie wyróżniać się na tle konkurencji, ustępując miejsca cyklowi przyciągania, sprzedaży i lojalności.
Pokaż, co robi szef kuchni i reszta twojego personelu

Po utworzeniu profilu, będziesz mógł pokazać wszystko, co dzieje się wewnątrz restauracji. To zapewni świeżość konta i przejrzystość projektu.
Możesz ujawnić proces zakupu składników od szefa kuchni na lokalnym targu, przygotowanie dowolnego dania lub jak są one przygotowywane do usługi.
Lubimy plotki, więc daj nam znać o swoich sekretach, pokaż koleżeństwo, które jednoczy Twój zespół, i wzmocnij swoją markę.
Powszechne jest również publikowanie zdjęć lub filmów swoich klientów lub miejsca, w którym znajdują się osoby korzystające ze specjalnego menu. Wniesie to autentyczność i naturalność do profilu Twojej restauracji Instagram.
Po zdobyciu użytkowników, porozmawiaj z nimi

Tradycyjnie marki prowadziły monolog ze swoimi klientami. To było bardzo dziwne widzieć markę wchodzącą w interakcję, jednak w czasach komunikacji 2.0 wszystko się zmieniło.
Interakcja jest niezbędna, gdy masz profil z naśladowcami, którzy wymagają uwagi.
Oto kilka zaleceń, które pomogą utrzymać z nimi kontakt:
- Zawsze powinieneś odpowiadać na komentarze na swoim profilu lub pozostawić je w formie wiadomości bezpośrednich.
- Nie ignoruj negatywnych komentarzy i krytyki ze strony klientów. Daj im znać, że jesteś tam, aby ich wysłuchać i starać się zaoferować usługę, która przekracza ich oczekiwania.
- Podawanie “lubię” komentarzy swoich zwolenników jest dobrym sposobem na zachęcenie do interakcji.
- Ponownie umieszczaj publikacje, które Twoi klienci dzielą się z Twoją restauracją. Zostawcie wdzięczne komentarze na ich portalach społecznościowych. Docenią ten gest.
- Podziel się w swoich opowieściach zdjęciami swoich klientów w przestrzeni swojej restauracji.
Hej! Wiadomość bez hashtagu? Nie wysyłaj jej!

Aby zacząć, ważne jest zdefiniowanie hashtagów, które pozwolą Ci zyskać większy zasięg, dzięki czemu będziesz mógł zapewnić, że treści, które udostępniasz za pośrednictwem sieci społecznościowych, dotrą do Twoich potencjalnych klientów.
Nie zapomnij użyć hashtagów w swoich publikacjach. Dzięki temu pomagasz zdefiniować pojęcie swojej firmy, dajesz odrobinę dystynkcji i możesz opisać jakiś element obecny w obrazie.
Oprócz najczęściej używanych hashtagów w Twojej branży, powinieneś mieć również swoje własne, te które definiują Twoją działalność.
Nie umieszczaj hashtagów w trendach, które nie są związane z Twoją branżą. Jest to praktyka, która nie przynosi oczekiwanych rezultatów, można nawet wprowadzić czytelnika w błąd.
Niesamowite konta, które zainspirują Cię wspaniałymi markami

Restauracje w mediach społecznościowych rozwijają się, dlatego coraz więcej restauracji jest obecnych na Instagramie.
Treści w serwisach społecznościowych o gastronomii i restauracjach wzrosły w dzisiejszych czasach, promując generowanie treści, które pozwalają na pobudzenie biznesu i sprzedaży.
Oto kilka rekomendacji dotyczących kont, które mogą zainspirować Cię do osiągnięcia niesamowitego profilu:
- @dunkindindonuts
- @starbucks
- @burgerking
- @cheesecakefactory
- @telepizza_en
Pokaż swoją najbardziej wrażliwą stronę w swojej restauracji Instagram

Instagram jest bardzo użytecznym portalem społecznościowym do osiągnięcia rozpoznania Twojej firmy, podkreślając obecność online restauracji poprzez obrazy lub filmy.
Dzielenie się doświadczeniami, pokazywanie potraw i menu dnia to przestrzeń dedykowana Twoim klientom do nagłaśniania trendów w Twojej firmie.
Ale nie możesz tam zostać. Wiemy, że masz wrażliwą stronę i musisz pokazać ją też na Instagramie.
Działania społeczne, takie jak dostarczanie niesprzedanej żywności ludziom w potrzebie, organizowanie dni karmienia społecznego lub niektóre działania wspierające społeczność mogą być również pokazane na Instagramie.
Nie oznacza to, że wykorzystujesz sytuację, ale pokazanie swojego udziału w rozwiązywaniu problemów swojej społeczności i pokazanie, że za marką stoją ludzie odpowiedzialni za środowisko.
Aby zarządzać Instagramem dla restauracji, kluczem jest spójność

Wykorzystanie mediów społecznościowych w celu zwiększenia liczby naśladowców i zwiększenia sprzedaży jest celem Social Media Restauranting.
Będą lepsze dni niż inne, publikacje o większej interakcji, ale nie zniechęcajcie się. Świat mediów społecznościowych jest taki.
Ta praca musi być ciągła. Najlepiej postępować zgodnie z planem strategicznym, w którym cele są włączone do konsolidacji firmy za pomocą takich działań jak:
- Podejmować decyzje pod wpływem trendów.
- Informowanie klientów o tym, co nowego w restauracji.
- Utrzymywać bliskie relacje z klientami.
- Kontaktowanie się z nowymi klientami w poszukiwaniu lojalności.
- Aby zwiększyć dochody restauracji.
Opowieści są do twojej dyspozycji, wykorzystaj je na swoją korzyść

Obecność na Instagramie pozwala Twojej restauracji na dzielenie się zdjęciami, na których spotykają się klienci i doznania z restauracji.
W tym sensie można wykorzystać historie do opowiedzenia propozycji swojej firmy, które pozwolą na nagłośnienie tych wydarzeń, lokalnego zespołu, jak również na stworzenie społeczności identyfikującej się z koncepcją biznesową.
Historie pozwalają na spontaniczne i częste udostępnianie treści, zapewniają przestrzeń, w której można przeprowadzać ankiety i przyciągać uwagę klientów.
Ponadto, historie Instagram mają tak dużą publiczność, że są one często recenzowane do aktualizacji.
Idealna zawartość dla restauracji Instagram

Jednak, choć może się to wydawać, nie wszystko jest takie proste, jak się wydaje.
Ludzie szukają w Instagramie wyjątkowych informacji; nie chcą otrzymywać codziennie takiej samej ilości informacji, jaką otrzymują za pomocą innych środków lub na kontach, które już są w użyciu.
Skoncentruj się na prezentacji treści o następujących cechach, a zobaczysz, jak twoi naśladowcy będą się rozwijać:
Edukacyjny
Powszechne jest, że chcemy się czegoś nauczyć o gotowaniu. Niektórzy z nas są bardziej utalentowani niż inni, ale wszyscy lubimy znać szczegóły.
Kształć swoich klientów poprzez swoje konto Instagram.
Pokazuje on, jak wybrać dobre wino, które najlepiej pasuje do danej potrawy, jak ugotować sos lub bazę, to niektóre z treści, które przyciągają uwagę wielu ludzi.
Można to również zrobić, biorąc pod uwagę rodzaj podawanego jedzenia. Na przykład, jeśli Twoja restauracja jest restauracją sushi, to pokazuje ona swoją historię, składniki, sposoby przygotowania, rodzaje sushi, itp.
Chodzi o to, że twoi zwolennicy czują, że tylko śledząc twoje konto, będą osiągać zyski. W tym przypadku, bonusem jest wiedza.
Zabawne
To jest kolejna ważna sprawa. Serwisy społecznościowe są uważane za kanał rozrywkowy, choć obecnie zajmują się również bardzo poważnymi problemami.
Większość ludzi chce się bawić przez ten kanał komunikacji, więc pokaż trochę rozrywkowych treści. Nie oznacza to, że ubierasz się jak klaun, to znaczy, że jesteś inteligentny i bawisz się obrazami w sposób zaskakujący.
Możesz również wykorzystać wszystkie zasoby, które masz do dyspozycji, takie jak filmy wideo i animacje. Pozostawanie w obszarze fotografii statycznej może przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.
Budowanie zaufania
Zaufanie budowane jest przez lata i tracone w ciągu jednej sekundy.
Jesteś odpowiedzialnym przedsiębiorcą w stosunku do swoich klientów i musisz to udowodnić, więc stworzysz zaufanie do swoich odbiorców.
Nie obawiaj się przejrzystości, reaguj na wszystko, nawet na złe komentarze. Wykorzystajcie komplikacje na swoją korzyść. Skarżąca się knajpa jest ważnym źródłem danych, które sprawią, że będziesz się rozwijać. Posłuchajcie go i zastosujcie niezbędne poprawki.
Sprzedawaj swoje produkty w sposób inteligentny
Co się dzieje, gdy wchodzisz do sklepu i masz za sobą sprzedawcę, który w kółko mówi: “Jak mogę ci pomóc?”
Wiele osób uważa, że to dobra uwaga, ale w rzeczywistości jest to technika sprzedaży, która sprawia, że większość ludzi czuje się niekomfortowo.
Nie róbcie tego samego na swoich portalach społecznościowych. Musisz sprzedawać swoje produkty, bez wątpienia, ale zrób to z inteligencją.
Szybki przykład, mamy zdjęcie pysznego ciasta czekoladowego, które sprzedajesz w swojej restauracji i zamierzamy je opublikować. Mamy dwie wiadomości:
- Kup nasze pyszne ciasto czekoladowe.
- Mamy idealny plan na after office.
Z drugą wiadomością na pewno przyciągniesz więcej uwagi klientów, wzbudzisz ich ciekawość o planie (którego nie skończysz odsłaniać) i nadal będziesz sprzedawać.
Perswadowanie jest najlepszym sposobem na sprzedaż.
Pokaż piękny i oryginalny obraz na swoim Instagramie

Dobrze zarządzana restauracja Instagram ma wyraźny wizerunek, który chce zaprezentować wśród swoich gości.
Jeśli chcesz liczyć na innowacyjne i unikalne produkty, aby mieć nieskazitelny wizerunek, zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu internetowego Monouso.
W naszej wirtualnej przestrzeni mamy szeroką gamę produktów, idealnych do oferowania wysokiej jakości wrażeń dla Państwa gości.
Talerze, szklanki, sztućce, kubki, serwetki, produkty higieniczne, odzież hotelowa, tacki, torby lub pudełka na wynos to tylko niektóre z opcji, które znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Każdy produkt jest zaprojektowany tak, aby oferować wysokiej jakości usługi w najlepszej cenie w Internecie.
Aby dostosować się do Twojego stylu, produkty Monouso są dostępne w różnych materiałach, wzorach i mogą być dostosowane do potrzeb Twojej restauracji.
Monouso jest najlepszym sprzymierzeńcem dla twojego biznesu restauracyjnego.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy