CRM

qué es un crm

Nie ma wątpliwości, że restauratorzy muszą nadążać za technologią, aby utrzymać swój biznes na powierzchni. Jednym z najlepszych wynalazków ostatnich lat są CRM-y dla restauracji i innych firm z sektora restauracyjnego.

Mówimy tu o propozycji technologicznej, która w prosty sposób może pomóc Ci zwiększyć miesięczną/roczną marżę ze sprzedaży. W tej części opowiemy Ci więcej.

Czym jest CRM?

Jego skrót oznacza Customer Relationship Management czyli zarządzanie relacjami z klientami. Tak więc, CRM to rodzaj aplikacji, która pozwala na prowadzenie rejestru interakcji pomiędzy Twoją firmą a klientami.

Oznacza to, że dzięki CRM będziesz mógł lepiej zrozumieć potrzeby konsumpcyjne swoich klientów. Dzięki temu łatwiej będzie Ci zaprojektować kampanie lojalnościowe dla klientów i przyciągnąć nowych potencjalnych klientów.

Cechy charakterystyczne CRM

Mówimy o technologii zaprojektowanej po to, aby ułatwić Ci życie w Twoim biznesie. I aby pomóc Ci zrozumieć, dlaczego tak mówimy, spójrz na jej najlepsze cechy:

  • Adaptacyjność: Twoi pracownicy mogą szybko nauczyć się z niego korzystać, dzięki czemu odpowiada on na konkretne potrzeby i strategie Twojego biznesu.
  • Integracja: Importuj wszystkie informacje z istniejącej bazy danych, nie wymagając przy tym wiele czasu ani wysiłku.
  • Pojemność. Rozbudowana pojemność do rejestrowania ważnej dokumentacji, danych klientów i usług wsparcia.
  • Inkorporacja sztucznej inteligencji: Zaprojektowana z wykorzystaniem najnowszych technologii, aby pomóc Ci zautomatyzować zadania w Twojej firmie i zaoferować intuicyjne rozwiązania.
  • Pozytywny wpływ na zadowolenie klienta: Zadowolenie klientów, aby pomóc Ci uzyskać więcej konwersji i większą sprzedaż.

CRM dla restauracji

CRM dla branży restauracyjnej stały się w ostatnich latach coraz bardziej popularne. Dzieje się tak dlatego, że pozwalają one dokładnie poznać gusta gastronomiczne Twoich potencjalnych klientów, ile razy odwiedzają Twój lokal, ile są skłonni wydać itd.

Pamiętaj, że informacja to bardzo potężna broń, którą każdy biznes w sektorze restauracyjnym może wykorzystać strategicznie. Znając zachowania i potrzeby konsumpcyjne swoich dinerów, będziesz mógł ustalić konkretne strategie, tak aby Twój biznes dobrze funkcjonował i przynosił oczekiwane dochody.

Przydatność CRM dla restauracji

Dowiedz się poniżej, jaką użyteczność będzie miał CRM w Twojej restauracji:

  • Zarządzanie kontaktami: Inteligentne organizowanie danych o potencjalnych klientach, od prospectingu do konwersji.
  • Śledzenie interakcji: wszystkie obszary zaangażowane w proces sprzedaży będą miały stały dostęp do interakcji z lojalnymi klientami.
  • Kwalifikacja klientów lub leadów: Poznasz szczegóły profilu każdego klienta, dzięki czemu będziesz mógł ustalić bardziej asertywne działania marketingowe i uczynić metody sprzedaży bardziej płynnymi.
  • Omnichannel: Zintegruj wszystkie kanały komunikacji z klientami, takie jak e-mail, czat w sklepie internetowym i obsługa klienta w sklepie.
  • Zarządzanie dokumentami: Centralizuje dostęp do odpowiednich dokumentów, które dostarczają informacji o klientach i firmie.
  • Zarządzanie lejkiem sprzedaży: Pomaga skutecznie zarządzać wszystkimi etapami procesu sprzedaży, aby zapobiec porzuceniu procesu przez potencjalnych klientów.
  • Automatyzacjaprzepływu pracy: Automatyzuje pewne powtarzalne zadania procesu sprzedaży, aby usprawnić proces sprzedaży.
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi: niektóre CRM-y pokazują zachowania odbiorców na mediach społecznościowych, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby konsumpcyjne.

Odkryj wiele innych ciekawych pojęć w naszym Słowniku hotelarstwa i gastronomii.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest CRM?

Jest to aplikacja lub oprogramowanie przeznaczone do przechowywania, analizowania i zarządzania danymi dotyczącymi potencjalnych klientów firmy. Ułatwia to zrozumienie zachowań klientów i ich profilu konsumenckiego w celu stworzenia naprawdę skutecznych strategii sprzedaży.

Jak bardzo przydatny jest CRM?

Przydatność będzie zależała od konkretnych potrzeb każdego przedsiębiorcy. Jednak głównym zastosowaniem CRM jest pomoc firmie w lepszym poznaniu swoich klientów, aby poprawić ich doświadczenia w ramach biznesu. W ten sposób firmy te mogą zwiększyć swoją wydajność i rentowność.

Jakie są najlepsze CRM dla restauracji?

Najlepsze CRM dla restauracji to Hubspot (całkowicie darmowy i w języku hiszpańskim), MultiWasap (integruje interfejs dla dostawy, WhatsApp i chatbot) i Zoho CRM (zarządza ułatwieniem interakcji omnichannel z klientami w bardzo profesjonalny sposób).

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitymizacja: Consentimiento del interesado.

Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.

Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.