Instagram dla restauracji: klucz do sukcesu

Nadal nie znasz zalet Instagramu dla restauracji?

Nie martw si臋, zosta艅 z nami, a b臋dziesz wiedzia艂, jak to wykorzysta膰.

Zacznijmy od zrozumienia, sk膮d bierze si臋 zapotrzebowanie na Instagram dla restauracji.

Media spo艂eczno艣ciowe zmieni艂y spos贸b oferowania i promowania jedzenia w Twojej restauracji, nie ma co do tego w膮tpliwo艣ci.

Od momentu uruchomienia Instagram sta艂 si臋 pot臋偶nym narz臋dziem w serwisach spo艂eczno艣ciowych, wy艣wietlaj膮cym tre艣ci ponad 500 milion贸w u偶ytkownik贸w.

Korzystanie z Instagramu do zwi臋kszenia restauracji jest doskona艂膮 opcj膮, kt贸ra pozwoli Ci nag艂o艣ni膰 swoj膮 firm臋, zaprezentowa膰 swoj膮 ofert臋 us艂ug dla klient贸w i zwi臋kszy膰 sprzeda偶.

Instagram jako centrum marketingu restauracyjnego

Instagram como eje del marketing de restaurantes

Skuteczno艣膰 tej strategii b臋dzie zale偶e膰 od w艂a艣ciwego i efektywnego wykorzystania tego narz臋dzia. Wa偶ne jest, aby wzi膮膰 pod uwag臋 “lubi臋 to”, publikacje, a tak偶e liczb臋 zwolennik贸w.

Korzystanie ze zdj臋膰 i film贸w na Instagram, aby pokaza膰 opcje us艂ug w czasie rzeczywistym w Twojej restauracji, pomo偶e Ci r贸wnie偶 w pe艂ni wykorzysta膰 Twoj膮 ofert臋. Dobry plan marketingowy restauracji powinien by膰 realizowany za po艣rednictwem Instagram, dzi臋ki czemu konieczne jest poznanie wp艂ywu tego procesu i zrozumienie naj艂atwiejszego sposobu na przyci膮gni臋cie uwagi klient贸w.

Pokrycie i sfotografowanie, przy dobrym o艣wietleniu, pozwoli Ci zaprezentowa膰 menu w oryginalny spos贸b. W ten spos贸b przyci膮gniesz uwag臋 swoich klient贸w, generuj膮c interakcje, kt贸re zach臋c膮 Twoich go艣ci do odwiedzin.

Jedn膮 z zalet korzystania z Instagramu jest jego u偶yteczno艣膰, co czyni t臋 sie膰 spo艂eczno艣ciow膮 jedn膮 z naj艂atwiejszych w u偶yciu.

Aby uzyska膰 wi臋cej informacji na temat Instagram, nale偶y zaanga偶owa膰 si臋 w rozmowy z klientami, publikowa膰 konsekwentnie, promowa膰 swoje posty i u偶ywa膰 wysokiej jako艣ci fotografii.

Zdefiniowanie dobrej strategii marketingowej wi膮偶e si臋 ze sp贸jno艣ci膮 i planowaniem, kt贸re zostan膮 okre艣lone poprzez zaplanowan膮 publikacj臋 odpowiednich tre艣ci, zwi臋kszaj膮cych interakcje z na艣ladowcami.

Innym poj臋ciem szeroko stosowanym w serwisach spo艂eczno艣ciowych s膮 hashtagi, kt贸re pozwalaj膮 poprawi膰 opis, uzyska膰 wi臋cej “lubi臋” i promowa膰 swoj膮 mark臋.

Hashtagi definiuj膮 nazwy, pomys艂y i przepisy, aby nada膰 Twojej firmie inny akcent.

Profil, kt贸ry przyci膮ga uwag臋 w艣r贸d konkurencji

Perfil que llame la atenci贸n entre tu competencia

Codziennie jeste艣my nara偶eni na du偶膮 ilo艣膰 tre艣ci. Szacuje si臋, 偶e mamy trzy sekundy na zwr贸cenie uwagi potencjalnego klienta.

Oznacza to, 偶e b臋dziecie mieli tylko 3 sekundy, aby ta osoba zosta艂a w waszej publikacji, wesz艂a z ni膮 w interakcj臋 lub przesz艂a, bezpo艣rednio do innej przestrzeni, kt贸ra bardziej zwraca jej uwag臋.

Najlepszym sposobem na uatrakcyjnienie profilu restauracji Instagram jest oferowanie wysokiej jako艣ci, oryginalnych i innowacyjnych tre艣ci. Co艣, co w niekonwencjonalny spos贸b ukazuje tematyk臋 gastronomiczn膮, kt贸r膮 oferujecie.

To sprawi, 偶e b臋dziesz si臋 wyr贸偶nia膰 i pozwoli twojej firmie sta膰 si臋 punktem odniesienia.

Musisz pokaza膰 profesjonalny profil, kt贸ry wskazuje lokalizacj臋 Twojej firmy, 艂膮cz膮c si臋 ze stron膮 rezerwacyjn膮 Twojej strony internetowej z ciekaw膮 biografi膮 i logo Twojej restauracji.

Innym wa偶nym aspektem, podczas tworzenia profilu Instagram dla restauracji, jest dzielenie si臋 wysokiej jako艣ci obrazami o dobrym o艣wietleniu, ostro艣ci i definicji.

W艂膮czenie hashtag贸w jest kluczem do zwi臋kszenia zasi臋gu Twoich wpis贸w na koncie, dzi臋ki czemu mo偶esz pokaza膰 ka偶dej knajpie tre艣膰, kt贸r膮 udost臋pniasz.

Nie zapomnij stworzy膰 swoich w艂asnych hashtag贸w na Instagramie dla restauracji. Dzi臋ki nim mo偶esz pozycjonowa膰 przygotowania, sezony, konkursy lub inne strategie, kt贸re rozwijasz na tej platformie.

Wi臋cej ni偶 biznes: humanizuj sw贸j Instagram dla restauracji

M谩s que un negocio: Humaniza tu cuenta

Wiemy, 偶e jeste艣my na koncie Instagram dla restauracji, ale nie oznacza to, 偶e nie powinni艣my ujawnia膰 twarzy, kt贸re sprawiaj膮, 偶e magia jest mo偶liwa.

B艂臋dem jest skupianie si臋 wy艂膮cznie na rozpowszechnianiu obraz贸w potraw i napoj贸w.

Poszukaj sposob贸w na odzwierciedlenie jako艣ci i dobrej obs艂ugi, aspekt贸w, kt贸re wzmocni膮 intencj臋 zapewnienia niezr贸wnanych wra偶e艅 w restauracji.

W tym momencie konieczna staje si臋 interakcja z klientami, dzi臋ki czemu Twoi fani staj膮 si臋 bohaterami, odpowiadaj膮c na komentarze, pytania lub w膮tpliwo艣ci, kt贸re pozostawiaj膮 na profilu Twojej restauracji.

Ta interakcja pozwoli Ci na stworzenie idealnej przestrzeni do udzia艂u w tworzeniu konkurs贸w, promocji i rabat贸w, kt贸re przyci膮gn膮 nowych zwolennik贸w i osi膮gn膮 lojalno艣膰 Twoich klient贸w.

Publikowanie historii to kolejna opcja, kt贸ra pozwala na dzielenie si臋 tw贸rczymi wiadomo艣ciami przez na艣ladowc贸w. Pami臋taj, 偶e tego typu tre艣ci b臋d膮 dost臋pne tylko przez 24 godziny.

Opowie艣ci mog膮 przedstawia膰 relacje z dzia艂a艅, kt贸re odbywaj膮 si臋 w restauracji, a tak偶e mog膮 publikowa膰 zwyci臋zc贸w konkursu.

Zyskaj zwolennik贸w i zwi臋ksz swoj膮 widoczno艣膰

Gana seguidores y aumenta tu visibilidad

Widoczno艣膰 Twojego konta b臋dzie zale偶a艂a od strategii marketingowych, kt贸re wdro偶ysz, aby podkre艣li膰 obecno艣膰 Twojej restauracji w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Na tym polega znaczenie tworzenia kampanii i inicjatyw promuj膮cych rozw贸j waszej spo艂eczno艣ci.

Przeprowadzanie konkurs贸w lub u偶ywanie hashtag贸w zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Twojej restauracji zwi臋kszy Twoj膮 liczb臋 zwolennik贸w, a co za tym idzie, zakres Twoich publikacji.

W ten spos贸b b臋dziesz m贸g艂 pojawia膰 si臋 w nowych przestrzeniach i identyfikowa膰 potencjalnych klient贸w.

Pami臋taj, 偶e posiadanie atrakcyjnego profilu sprawi, 偶e Twoja restauracja b臋dzie wyr贸偶nia膰 si臋 na tle konkurencji, ust臋puj膮c miejsca cyklowi przyci膮gania, sprzeda偶y i lojalno艣ci.

Poka偶, co robi szef kuchni i reszta twojego personelu

Muestra todo lo que hace tu chef y el resto de tu personal

Po utworzeniu profilu, b臋dziesz m贸g艂 pokaza膰 wszystko, co dzieje si臋 wewn膮trz restauracji. To zapewni 艣wie偶o艣膰 konta i przejrzysto艣膰 projektu.

Mo偶esz ujawni膰 proces zakupu sk艂adnik贸w od szefa kuchni na lokalnym targu, przygotowanie dowolnego dania lub jak s膮 one przygotowywane do us艂ugi.

Lubimy plotki, wi臋c daj nam zna膰 o swoich sekretach, poka偶 kole偶e艅stwo, kt贸re jednoczy Tw贸j zesp贸艂, i wzmocnij swoj膮 mark臋.

Powszechne jest r贸wnie偶 publikowanie zdj臋膰 lub film贸w swoich klient贸w lub miejsca, w kt贸rym znajduj膮 si臋 osoby korzystaj膮ce ze specjalnego menu. Wniesie to autentyczno艣膰 i naturalno艣膰 do profilu Twojej restauracji Instagram.

Po zdobyciu u偶ytkownik贸w, porozmawiaj z nimi

Despu茅s de ganar usuarios, habla con ellos

Tradycyjnie marki prowadzi艂y monolog ze swoimi klientami. To by艂o bardzo dziwne widzie膰 mark臋 wchodz膮c膮 w interakcj臋, jednak w czasach komunikacji 2.0 wszystko si臋 zmieni艂o.

Interakcja jest niezb臋dna, gdy masz profil z na艣ladowcami, kt贸rzy wymagaj膮 uwagi.

Oto kilka zalece艅, kt贸re pomog膮 utrzyma膰 z nimi kontakt:

  • Zawsze powiniene艣 odpowiada膰 na komentarze na swoim profilu lub pozostawi膰 je w formie wiadomo艣ci bezpo艣rednich.
  • Nie ignoruj negatywnych komentarzy i krytyki ze strony klient贸w. Daj im zna膰, 偶e jeste艣 tam, aby ich wys艂ucha膰 i stara膰 si臋 zaoferowa膰 us艂ug臋, kt贸ra przekracza ich oczekiwania.
  • Podawanie “lubi臋” komentarzy swoich zwolennik贸w jest dobrym sposobem na zach臋cenie do interakcji.
  • Ponownie umieszczaj publikacje, kt贸re Twoi klienci dziel膮 si臋 z Twoj膮 restauracj膮. Zostawcie wdzi臋czne komentarze na ich portalach spo艂eczno艣ciowych. Doceni膮 ten gest.
  • Podziel si臋 w swoich opowie艣ciach zdj臋ciami swoich klient贸w w przestrzeni swojej restauracji.

Hej! Wiadomo艣膰 bez hashtagu? Nie wysy艂aj jej!

隆Hey! 驴Mensaje sin hashtag? 隆No lo env铆es!

Aby zacz膮膰, wa偶ne jest zdefiniowanie hashtag贸w, kt贸re pozwol膮 Ci zyska膰 wi臋kszy zasi臋g, dzi臋ki czemu b臋dziesz m贸g艂 zapewni膰, 偶e tre艣ci, kt贸re udost臋pniasz za po艣rednictwem sieci spo艂eczno艣ciowych, dotr膮 do Twoich potencjalnych klient贸w.

Nie zapomnij u偶y膰 hashtag贸w w swoich publikacjach. Dzi臋ki temu pomagasz zdefiniowa膰 poj臋cie swojej firmy, dajesz odrobin臋 dystynkcji i mo偶esz opisa膰 jaki艣 element obecny w obrazie.

Opr贸cz najcz臋艣ciej u偶ywanych hashtag贸w w Twojej bran偶y, powiniene艣 mie膰 r贸wnie偶 swoje w艂asne, te kt贸re definiuj膮 Twoj膮 dzia艂alno艣膰.

Nie umieszczaj hashtag贸w w trendach, kt贸re nie s膮 zwi膮zane z Twoj膮 bran偶膮. Jest to praktyka, kt贸ra nie przynosi oczekiwanych rezultat贸w, mo偶na nawet wprowadzi膰 czytelnika w b艂膮d.

Niesamowite konta, kt贸re zainspiruj膮 Ci臋 wspania艂ymi markami

Cuentas incre铆bles para que te inspires y lo hagas como los grandes

Restauracje w mediach spo艂eczno艣ciowych rozwijaj膮 si臋, dlatego coraz wi臋cej restauracji jest obecnych na Instagramie.

Tre艣ci w serwisach spo艂eczno艣ciowych o gastronomii i restauracjach wzros艂y w dzisiejszych czasach, promuj膮c generowanie tre艣ci, kt贸re pozwalaj膮 na pobudzenie biznesu i sprzeda偶y.

Oto kilka rekomendacji dotycz膮cych kont, kt贸re mog膮 zainspirowa膰 Ci臋 do osi膮gni臋cia niesamowitego profilu:

  • @dunkindindonuts
  • @starbucks
  • @burgerking
  • @cheesecakefactory
  • @telepizza_en

Poka偶 swoj膮 najbardziej wra偶liw膮 stron臋 w swojej restauracji Instagram

Muestra tu lado m谩s sensible en el Instagram de tu restaurante

Instagram jest bardzo u偶ytecznym portalem spo艂eczno艣ciowym do osi膮gni臋cia rozpoznania Twojej firmy, podkre艣laj膮c obecno艣膰 online restauracji poprzez obrazy lub filmy.

Dzielenie si臋 do艣wiadczeniami, pokazywanie potraw i menu dnia to przestrze艅 dedykowana Twoim klientom do nag艂a艣niania trend贸w w Twojej firmie.

Ale nie mo偶esz tam zosta膰. Wiemy, 偶e masz wra偶liw膮 stron臋 i musisz pokaza膰 j膮 te偶 na Instagramie.

Dzia艂ania spo艂eczne, takie jak dostarczanie niesprzedanej 偶ywno艣ci ludziom w potrzebie, organizowanie dni karmienia spo艂ecznego lub niekt贸re dzia艂ania wspieraj膮ce spo艂eczno艣膰 mog膮 by膰 r贸wnie偶 pokazane na Instagramie.

Nie oznacza to, 偶e wykorzystujesz sytuacj臋, ale pokazanie swojego udzia艂u w rozwi膮zywaniu problem贸w swojej spo艂eczno艣ci i pokazanie, 偶e za mark膮 stoj膮 ludzie odpowiedzialni za 艣rodowisko.

Aby zarz膮dza膰 Instagramem dla restauracji, kluczem jest sp贸jno艣膰

La constancia es la clave

Wykorzystanie medi贸w spo艂eczno艣ciowych w celu zwi臋kszenia liczby na艣ladowc贸w i zwi臋kszenia sprzeda偶y jest celem Social Media Restauranting.

B臋d膮 lepsze dni ni偶 inne, publikacje o wi臋kszej interakcji, ale nie zniech臋cajcie si臋. 艢wiat medi贸w spo艂eczno艣ciowych jest taki.

Ta praca musi by膰 ci膮g艂a. Najlepiej post臋powa膰 zgodnie z planem strategicznym, w kt贸rym cele s膮 w艂膮czone do konsolidacji firmy za pomoc膮 takich dzia艂a艅 jak:

  • Podejmowa膰 decyzje pod wp艂ywem trend贸w.
  • Informowanie klient贸w o tym, co nowego w restauracji.
  • Utrzymywa膰 bliskie relacje z klientami.
  • Kontaktowanie si臋 z nowymi klientami w poszukiwaniu lojalno艣ci.
  • Aby zwi臋kszy膰 dochody restauracji.

Opowie艣ci s膮 do twojej dyspozycji, wykorzystaj je na swoj膮 korzy艣膰

Las historias est谩n a tu disposici贸n, util铆zalas a tu favor

Obecno艣膰 na Instagramie pozwala Twojej restauracji na dzielenie si臋 zdj臋ciami, na kt贸rych spotykaj膮 si臋 klienci i doznania z restauracji.

W tym sensie mo偶na wykorzysta膰 historie do opowiedzenia propozycji swojej firmy, kt贸re pozwol膮 na nag艂o艣nienie tych wydarze艅, lokalnego zespo艂u, jak r贸wnie偶 na stworzenie spo艂eczno艣ci identyfikuj膮cej si臋 z koncepcj膮 biznesow膮.

Historie pozwalaj膮 na spontaniczne i cz臋ste udost臋pnianie tre艣ci, zapewniaj膮 przestrze艅, w kt贸rej mo偶na przeprowadza膰 ankiety i przyci膮ga膰 uwag臋 klient贸w.

Ponadto, historie Instagram maj膮 tak du偶膮 publiczno艣膰, 偶e s膮 one cz臋sto recenzowane do aktualizacji.

Idealna zawarto艣膰 dla restauracji Instagram

Contenidos ideales para el Instagram de restaurantes

Jednak, cho膰 mo偶e si臋 to wydawa膰, nie wszystko jest takie proste, jak si臋 wydaje.

Ludzie szukaj膮 w Instagramie wyj膮tkowych informacji; nie chc膮 otrzymywa膰 codziennie takiej samej ilo艣ci informacji, jak膮 otrzymuj膮 za pomoc膮 innych 艣rodk贸w lub na kontach, kt贸re ju偶 s膮 w u偶yciu.

Skoncentruj si臋 na prezentacji tre艣ci o nast臋puj膮cych cechach, a zobaczysz, jak twoi na艣ladowcy b臋d膮 si臋 rozwija膰:

Edukacyjny

Powszechne jest, 偶e chcemy si臋 czego艣 nauczy膰 o gotowaniu. Niekt贸rzy z nas s膮 bardziej utalentowani ni偶 inni, ale wszyscy lubimy zna膰 szczeg贸艂y.

Kszta艂膰 swoich klient贸w poprzez swoje konto Instagram.

Pokazuje on, jak wybra膰 dobre wino, kt贸re najlepiej pasuje do danej potrawy, jak ugotowa膰 sos lub baz臋, to niekt贸re z tre艣ci, kt贸re przyci膮gaj膮 uwag臋 wielu ludzi.

Mo偶na to r贸wnie偶 zrobi膰, bior膮c pod uwag臋 rodzaj podawanego jedzenia. Na przyk艂ad, je艣li Twoja restauracja jest restauracj膮 sushi, to pokazuje ona swoj膮 histori臋, sk艂adniki, sposoby przygotowania, rodzaje sushi, itp.

Chodzi o to, 偶e twoi zwolennicy czuj膮, 偶e tylko 艣ledz膮c twoje konto, b臋d膮 osi膮ga膰 zyski. W tym przypadku, bonusem jest wiedza.

Zabawne

To jest kolejna wa偶na sprawa. Serwisy spo艂eczno艣ciowe s膮 uwa偶ane za kana艂 rozrywkowy, cho膰 obecnie zajmuj膮 si臋 r贸wnie偶 bardzo powa偶nymi problemami.

Wi臋kszo艣膰 ludzi chce si臋 bawi膰 przez ten kana艂 komunikacji, wi臋c poka偶 troch臋 rozrywkowych tre艣ci. Nie oznacza to, 偶e ubierasz si臋 jak klaun, to znaczy, 偶e jeste艣 inteligentny i bawisz si臋 obrazami w spos贸b zaskakuj膮cy.

Mo偶esz r贸wnie偶 wykorzysta膰 wszystkie zasoby, kt贸re masz do dyspozycji, takie jak filmy wideo i animacje. Pozostawanie w obszarze fotografii statycznej mo偶e przynie艣膰 efekt przeciwny do zamierzonego.

Budowanie zaufania

Zaufanie budowane jest przez lata i tracone w ci膮gu jednej sekundy.

Jeste艣 odpowiedzialnym przedsi臋biorc膮 w stosunku do swoich klient贸w i musisz to udowodni膰, wi臋c stworzysz zaufanie do swoich odbiorc贸w.

Nie obawiaj si臋 przejrzysto艣ci, reaguj na wszystko, nawet na z艂e komentarze. Wykorzystajcie komplikacje na swoj膮 korzy艣膰. Skar偶膮ca si臋 knajpa jest wa偶nym 藕r贸d艂em danych, kt贸re sprawi膮, 偶e b臋dziesz si臋 rozwija膰. Pos艂uchajcie go i zastosujcie niezb臋dne poprawki.

Sprzedawaj swoje produkty w spos贸b inteligentny

Co si臋 dzieje, gdy wchodzisz do sklepu i masz za sob膮 sprzedawc臋, kt贸ry w k贸艂ko m贸wi: “Jak mog臋 ci pom贸c?”

Wiele os贸b uwa偶a, 偶e to dobra uwaga, ale w rzeczywisto艣ci jest to technika sprzeda偶y, kt贸ra sprawia, 偶e wi臋kszo艣膰 ludzi czuje si臋 niekomfortowo.

Nie r贸bcie tego samego na swoich portalach spo艂eczno艣ciowych. Musisz sprzedawa膰 swoje produkty, bez w膮tpienia, ale zr贸b to z inteligencj膮.

Szybki przyk艂ad, mamy zdj臋cie pysznego ciasta czekoladowego, kt贸re sprzedajesz w swojej restauracji i zamierzamy je opublikowa膰. Mamy dwie wiadomo艣ci:

  1. Kup nasze pyszne ciasto czekoladowe.
  2. Mamy idealny plan na after office.

Z drug膮 wiadomo艣ci膮 na pewno przyci膮gniesz wi臋cej uwagi klient贸w, wzbudzisz ich ciekawo艣膰 o planie (kt贸rego nie sko艅czysz ods艂ania膰) i nadal b臋dziesz sprzedawa膰.

Perswadowanie jest najlepszym sposobem na sprzeda偶.

Poka偶 pi臋kny i oryginalny obraz na swoim Instagramie

Muestra una imagen hermosa y original en tu Instagram

Dobrze zarz膮dzana restauracja Instagram ma wyra藕ny wizerunek, kt贸ry chce zaprezentowa膰 w艣r贸d swoich go艣ci.

Je艣li chcesz liczy膰 na innowacyjne i unikalne produkty, aby mie膰 nieskazitelny wizerunek, zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu internetowego Monouso.

W naszej wirtualnej przestrzeni mamy szerok膮 gam臋 produkt贸w, idealnych do oferowania wysokiej jako艣ci wra偶e艅 dla Pa艅stwa go艣ci.

Talerze, szklanki, sztu膰ce, kubki, serwetki, produkty higieniczne, odzie偶 hotelowa, tacki, torby lub pude艂ka na wynos to tylko niekt贸re z opcji, kt贸re znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Ka偶dy produkt jest zaprojektowany tak, aby oferowa膰 wysokiej jako艣ci us艂ugi w najlepszej cenie w Internecie.

Aby dostosowa膰 si臋 do Twojego stylu, produkty Monouso s膮 dost臋pne w r贸偶nych materia艂ach, wzorach i mog膮 by膰 dostosowane do potrzeb Twojej restauracji.

Monouso jest najlepszym sprzymierze艅cem dla twojego biznesu restauracyjnego.

Leave a Comment

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *

Scroll to Top