Wskazówki, jak skutecznie wpływać na gastronomię

Być oddziaływaniem gastronomicznym to działanie, które pozwala promować i wzmacniać markę, poprzez inne działanianiż marketing, które – w większości przypadków – są bardzo skuteczne.
W tym miejscu podzielimy się z Państwem kilkoma strategiami, które pozwolą Państwu rozwijać się jako wpływowcy gastronomiczni, firma, która się rozwija i z którą będą Państwo mogli wspierać swoje lokalne restauracje.
Odkryj z nami, czym jest wpływ gastronomiczny, jakie są klucze do pomyślnego rozwoju w tym środowisku i jak być rozpoznawalnym wpływem w dziedzinie gastronomii.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Co to jest wpływ gastronomiczny?
- 2 W ten sposób wpływ gastronomiczny pomaga firmie
- 3 Rodzaje wpływu, jaki można znaleźć w serwisach społecznościowych
- 4 Współpraca, którą możesz zaoferować restauracji
- 5 Muszą mieć zastosowanie w urządzeniach gastronomicznych
- 6 Klucze do uzyskania wpływu gastronomicznego
- 7 Czy są one niezbędne dla marketingu restauracji?
- 8 Wpływy gastronomiczne w Hiszpanii
- 9 Produkty, o których każdy powinien wiedzieć (i używać na zdjęciach)
Co to jest wpływ gastronomiczny?

Zdefiniowanie, jaki wpływ ma gastronomia, to proste zadanie. Jest to wybitna osobowość, posiadająca doświadczenie w dziedzinie kulinarnej, zdolna do wpływania swoimi opiniami na perspektywę swoich zwolenników.
Inspirator może rozwijać się w każdym sektorze, co wynika z jego zdolności do wprowadzania strategii i działań ukierunkowanych na promocję produktu lub marki, oferując dynamiczne doświadczenia, które przyciągają uwagę jego zwolenników.
W ten sposób wpływ gastronomiczny pomaga firmie

Wśród działań, które jako wpływ gastronomiczny można rozwijać w celu promowania biznesu mamy następujące
- Dzielciesię publikacjami i opiniami na waszych kontach z ciekawymi treściami, które przyciągną waszych zwolenników, aby zachęcić ich do odwiedzenia promowanego biznesu.
- Zachowaj wiarygodność w swojej społeczności zwolenników , w ten sposób łatwiej będzie Ci nimi kierować oferując produkty i usługi.
- Skieruj uwagę nakonkretną publiczność i zachowaj ją dla siebie.
- Podzielsię prawdziwym wizerunkiem produktu lub usługi , która jest rekomendowana, w ten sposób promujesz i humanizujesz markę, aby osiągnąć lojalność jej zwolenników.
Rodzaje wpływu, jaki można znaleźć w serwisach społecznościowych

Wśród wpływów gastronomicznych, jakie odnajdujemy w serwisach społecznościowych możemy wymienić cztery rodzaje, są to
Gwiazdy
Ten rodzaj oddziaływania ma zazwyczaj miliony zwolenników, do tego stopnia, że można go porównać do gwiazd hollywoodzkich
Należy jednak zauważyć, że aby dotrzeć do tych liczb, ten rodzaj wpływu jest bardzo aktywny w sieciach społecznościowych.
Makrowskaźniki
Makro-wpływowcy mają możliwość uzyskania poparcia swoich zwolenników ze względu na ich wiarygodność
Mają ponad 100.000 zwolenników na swoich portalach społecznościowych.
Ten rodzaj influencera jest doskonałą opcją, jeśli chcesz wzmocnić swój biznes lub opracować nowe strategie w całym kraju.
Mikrowpływy lub wpływy specjalistyczne
Specjalistyczne mikropodmioty lub wpływy mają mniej niż 100.000 zwolenników.
Charakteryzują się one utrzymywaniem bardziej bezpośrednich relacji ze swoimi zwolennikami i zajmowaniem się sprawami w widoczny sposób skoncentrowanymi na obszarach lokalnych.
Codzienne czynniki wpływające
Codzienny inspirator jest jednym z najbardziej aktywnych w serwisach społeczności owych, ten rodzaj inspiratora jest prawdziwym ambasadorem marki, który jest odpowiedzialny za dzielenie się swoimi opiniami, produktami i usługami, które aktywnie promuje.
Współpraca, którą możesz zaoferować restauracji

Istnieją różne rodzaje współpracy, które można zaoferować restauracji, działając jako wpływ gastronomiczny. Niektóre z nich są:
Post-sponsorowany
Stanowiska sponsorowane są rodzajem współpracy uzgodnionym pomiędzy wpływowym a marką.
To porozumienie gospodarcze będzie zależało od liczby zwolenników i segmentu, który obejmuje podmiot wpływający, jak również od wpływu, jaki może on wywierać na markę
Współpraca w drodze wymiany
Współpraca przez wymianę jest jedną z najbardziej powszechnych umów pomiędzy wpływowymi i markowymi podmiotami.
W tym przypadku wpływowy podmiot gastronomiczny otrzymuje produkt lub korzysta z usługi marki bez żadnych kosztów, pod warunkiem, że promuje go poprzez swoje sieci społecznościowe.
Umowa ta nie gwarantujejednak zwrotu z inwestycji marki.
Współpraca długoterminowa
Współpraca długoterminowa polega na płatnej współpracy, w ramach której firma ustanawia stałą opłatę poprzez wpływanie na publikowanie treści promujących jej produkt lub usługę.
Ten rodzaj współpracy jest jednym z najbardziej rekomendowanych do promowania firm takich jak restauracje i bary.
Wydarzenia
Z drugiej strony, wydarzenia są rodzajem współpracy o wysokiej wartości, w ramach której wpływowi otrzymują zaproszenia od marek na swoje premiery.
Zawsze starają się dawać swoje produkty w prezencie i zlecają ich fotografowanie podczas używania lub konsumpcji.
Kody rabatowe
Innym modelem, który influencers oferuje jako współpracę dla marek jest wykorzystanie kodów rabatowych, które oferują procentową zniżkę przy zakupie produktu lub usługi.
Muszą mieć zastosowanie w urządzeniach gastronomicznych

Aby być wpływ gastronomiczny wpływ, musisz być na bieżąco z aplikacjami, które dają najlepsze wyniki podczas pracy jako wpływ.
Zobaczmy, które z nich są w tej chwili najwybitniejsze:
Cookboth
Cookboth to aplikacja, z którą osoby odpowiedzialne za gastronomię mogą dzielić się zdjęciami , pokazującymi krok po kroku przygotowanie potraw w restauracjach, dzięki czemu użytkownicy mogą dzielić się rekomendacjami i opiniami.
Zainteresowanie żywnością
Foodinterest to kolejny portal społecznościowy wykorzystywany przez osoby odpowiedzialne za gastronomię do wymiany informacji związanych z przepisami kulinarnymi, przeglądami i menu gotowania.
Stamtąd użytkownicy mogą również wyrażać swoje opinie na temat menu i usług oferowanych przez restauracje.
Urbanspoon
Urbanspoon jest darmową aplikacją, która służy jako przewodnik po inspiratorach gastronom ii, aby polecić swoim zwolennikom, gdzie można znaleźć najlepsze jedzenie
Vivino
Vivino jest kolejną aplikacją wykorzystywaną przez wpływowców gastronomicznych w celu zapewnienia rekomendacji dla ich zwolenników, zwłaszcza w przypadku poszukiwania najlepszych win
Klucze do uzyskania wpływu gastronomicznego

Dowiedz się, jak być wpływowym, stosując pewne klucze do podbijania swoich zwolenników. Tutaj podzielimy się najważniejszymi:
- Wybierz temat, aby podzielić się informacjami: w ten sposób możesz zaoferować swoim podopiecznym wyjątkowe wiadomości na interesujące ich tematy.
- Zdefiniuj swojego potencjalnego klienta: to pozwoli Ci go zadowolić i zaspokoić jego oczekiwania przy jednoczesnym zachowaniu jego zainteresowania nadawanymi treściami.
- Podkreślswoją obecność w wymarzonym stroju: z akcesoriami, które wyróżniają się i robią różnicę, np. z dobrą szafą w towarzystwie pary okularów.
- Spraw, aby Twoja postawa wyróżniała się od Twojej osobowości: poprzez stworzenie postaci, która jest chętna, chłodna i zdolna do zrozumienia tego, czego potrzebuje społeczeństwo.
- Wybierz profil: który pozwoli Ci pokazać Twój styl życia, przestrzenie, które odwiedzasz i czynności, które wykonujesz w codziennym życiu.
- Znajdź swoich naśladowców: oferując kreatywne, innowacyjne i wyróżniające się treści.
Czynniki pozwalające określić najlepszy wpływ gastronomiczny
Niektóre czynniki, które pozwolą ci stać się znanym jako lepszy wpływ gastronomiczny to
- Z prawdziwymi fanami.
- Utrzymuj aktywną obecność poprzez interakcję z twoimi zwolennikami.
- Publikuj kreatywne i ciekawe treści.
- Wprowadzanie w życie nowych trendów , które wywołują furorę wśród twoich zwolenników.
Czy są one niezbędne dla marketingu restauracji?

Bez wątpienia obecność czynników gastronomicznych jest niezbędna dla marketingu restauracji, ponieważ pozwalająone na promowanie marek, przyciąganie klientów, eksponowanie biznesu i zwiększenie zysków.
Stworzenie innowacyjnych propozycji, które – w kreatywny sposób – zachowają Twoją restaurację jako przestrzeń obowiązkowej wizyty, którą możesz dzielić się i cieszyć się z przyjaciółmi i rodziną.
Wpływy gastronomiczne w Hiszpanii

Według badań przeprowadzonych przez Social Influencer Report, w którym analizują najbardziej wpływowe konta Instagram, jednym z najbardziej znanych wpływowych gastronomicznych jest Carlos Rios.
Znany jako siła napędowa ruchu “prawdziwego jedzenia”, Carlos ma 1,4 miliona zwolenników na swoim koncie Instagram.
Opracowanie przedstawia również listę relacji wybitnych wpływowych, w zależności od liczby zwolenników, którzy są skłonni dzielić się treściami związanymi ze składnikami organicznymi, odżywianiem sportowym oraz widoczną galerią dań.
Bez wątpienia jest to działalność, która przeżywa boom w kraju.
Produkty, o których każdy powinien wiedzieć (i używać na zdjęciach)

Wpływ gastronomiczny żyje z wyszukanego i dobrze wykreowanego wizerunku. Aby to zrobić, należy posiadaćwysokiej jakości opakowania, naczynia, sztućce i kieliszki, o estetycznym wyglądzie, który wyróżnia się od reszty.
Aby znaleźć wszystkie potrzebne produkty, odwiedź stronę internetową Monuoso, gdzie znajdziesz szeroki wybór artykułów, idealnych dla sektora hotelarskiego i restauracyjnego.
Dzięki produktom Monouso będziesz mógł zaoferować swoim zwolennikom unikalny wizerunek, oddalając się od konkurencji.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy