Jak usunąć recenzję na TripAdvisor?

Czy Twoja restauracja otrzymała złośliwą lub zniesławiającą recenzję? Tym razem pokażemy Ci, jak usunąć recenzję na TripAdvisor.
Złośliwe komentarze w Internecie to codzienny problem, z którym muszą mierzyć się menedżerowie. Dlatego też Monouso zamierza pomóc Państwu w sytuacji, która zagraża reputacji każdego przedsiębiorstwa hotelarskiego. Zostańcie więc z nami i dowiedzcie się o TripAdvisor, czym jest i jak usuwać fałszywe recenzje
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Recenzja na TripAdvisor Jak bardzo są wiarygodni?
- 2 Jak usunąć recenzję z TripAdvisor? 6 kroków, które przyniosą efekty w krótkim czasie
- 2.1 1. Utwórz kopię zapasową przeglądu, który chcesz usunąć
- 2.2 2. Skontaktuj się z użytkownikiem i poproś o pokwitowanie
- 2.3 3. Wyślij list do serwisu TripAdvisor z informacją o recenzji
- 2.4 4. Otrzymujesz wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie raportu
- 2.5 5. Przekaż platformie dowody z uzasadnieniem roszczenia
- 2.6 6. Poczekaj, aż usuną recenzję
Recenzja na TripAdvisor Jak bardzo są wiarygodni?
Wcześnie rano logujesz się na platformie TripAdvisor i znajdujesz złą recenzję swojej restauracji. Sprawdzasz nazwę użytkownika w swoim systemie, rozmawiasz z obsługą i nic! Nie ma możliwości sprawdzenia podanych informacji.
Następnie dochodzisz do wniosku, że wydana opinia została sporządzona pod fałszywym pseudonimem w celu zdyskredytowania Twojej firmy. Czy ta scena brzmi dla Ciebie znajomo? Cóż, tego typu incydenty już od kilku lat dotykają branżę hotelarską.
TripAdvisor to największy i najbardziej wpływowy portal branży hotelarskiej na świecie. Dzięki niemu zarówno użytkownicy, jak i właściciele firm mogą wymieniać poglądy, uzyskując określony ranking.
Jak zostawiać opinie na TripAdvisor
Wszystko, co musisz zrobić, to wejść na ich stronę internetową i napisać, co chcesz. Nie jest wymagana wcześniejsza rejestracja, można nawet zdecydować się na pseudonimy lub anonimowość. Nie jest również wymagany żaden dowód ani demonstracja na poparcie prawdziwości Twojej opinii.

Jedynym wymogiem jest przestrzeganie zasad obowiązujących na stronie, unikanie używania dyskryminującego języka, obrażania, znieważania, między innymi. Dlatego każdy może zakwalifikować Twoją usługę jako mierną, rozczarowującą lub oszukańczą i wtedy zostanie to zweryfikowane w Twoim profilu. A najgorsze jest to, że ten użytkownik mógł nigdy nie postawić stopy w Twojej restauracji.
Czy są one zatem niezawodne?
Niewątpliwie te niekontrolowane wyceny stanowią problem dla firm z branży hotelarskiej. A niepokojące jest to, że w ostatnich latach obserwujemy nasilenie tych praktyk, z zamiarem zaszkodzenia lub zdyskredytowania.
Jak usunąć recenzję z TripAdvisor? 6 kroków, które przyniosą efekty w krótkim czasie
Jeśli doszedłeś do wniosku, że recenzja jest fałszywa, nadszedł czas, aby podjąć działania. Oto jak usuwać recenzje na TripAdvisor:
1. Utwórz kopię zapasową przeglądu, który chcesz usunąć
Ponieważ możliwe jest edytowanie postów, zalecamy zrobienie zrzutu ekranu i zapisanie adresu e-mail komentarza. Będzie to służyło jako zapis zdarzenia i zapewni solidne wsparcie dla raportu.
Zebrane informacje powinny być przechowywane i utrwalane w postaci dokumentu cyfrowego. W ten sposób rozpoczynasz zbieranie dowodów.
2. Skontaktuj się z użytkownikiem i poproś o pokwitowanie
Z poziomu platformy powinieneś poprosić użytkownika o dowód jego wizyty w Twoim biznesie. Z fakturą za usługę lub biletem zakupu jest więcej niż wystarczające. Aby uzyskać bezpośredni dostęp, znajdź się pod komentarzem i kliknij na sekcję “zapytaj użytkownika o swój biznes”.
Staraj się być pełen szacunku i uprzejmy. Pamiętaj, że rozmowa będzie nagrywana na platformie i powinieneś zaprezentować się w sposób profesjonalny. W związku z tym należy stwierdzić, że chcą Państwo wyjaśnić sytuację i dlatego wymagają takiego dokumentu.
3. Wyślij list do serwisu TripAdvisor z informacją o recenzji
Następnie zaloguj się do platformy jako właściciel. Następnie odszukaj recenzję ponownie i przejdź do jej zgłoszenia. W tym celu należy ustawić się na dole pola i kliknąć małą flagę z opcją “Any problems with this review?”

Następnie zobaczysz pole do zgłoszenia incydentu, a kiedy skończysz wypełniać formularz, wyślij go.
4. Otrzymujesz wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie raportu
Następnie, jeśli wszystko jest w porządku, otrzymasz od TripAdvisor wiadomość e-mail z informacją, że raport jest przetwarzany. W treści wiadomości pojawi się kontaktowy adres e-mail wraz z identyfikatorem numerycznym. Następnie wykorzystasz te informacje, aby uzupełnić dokument o dowody złożenia skargi
5. Przekaż platformie dowody z uzasadnieniem roszczenia
Następnie załącz dokument cyfrowy z dowodami w wiadomości e-mail. Pamiętaj, że sformułowanie powinno wskazywać, że nie otrzymałeś odpowiedzi, gdy próbowałeś się z nim skontaktować. Wskaż również, że recenzja pochodzi z fałszywego profilu i że jest to oszustwo mające na celu zaszkodzenie Twojej firmie.
Teraz sprawdź, czy Twój tekst zawiera wszystkie wymagane informacje (zrzuty ekranu i numer ID). Następnie wyślij go na adres pomocy technicznej podany wcześniej przez TripAdvisor.
6. Poczekaj, aż usuną recenzję
Jeśli proces przebiegnie zgodnie z oczekiwaniami, wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedź od TripAdvisor. Z pewnością powinieneś otrzymać e-mail z informacją o wynikach dochodzenia. W tym dokumencie zaznaczą, że rzeczywiście usunęli recenzję za naruszenie wytycznych platformy.
Użytkownik będzie miał jednak możliwość ponownego przesłania opinii, pod warunkiem, że uniknie popełnienia tych samych błędów.
I to jest to! Możesz łatwo usunąć recenzję na TripAdvisor za fałszywą, oszukańczą lub zniesławiającą. Od dziś masz kolejne narzędzie do dbania o reputację swojej restauracji lub firmy hotelarskiej. I nie zapomnij rozpowszechnić ten post i uzyskać dostęp do naszego bloga, aby uzyskać więcej cennych informacji.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy