TripAdvisor dla restauracji

Czy chcesz wiedzieć, jak zarejestrować się na TripAdvisor dla restauracji? Czy wiesz, jak zmodyfikować i ulepszyć swój profil na platformie? Jak możesz skorzystać z tej usługi? Czy jest ona bezpłatna? Czy możesz usunąć złe recenzje? W tym ostatecznym przewodniku po Tripadvisor dla restauracji wyjaśnimy te i inne wątpliwości, abyś mógł zadebiutować ze swoją restauracją.
Pod wieloma względami Tripadvisor stał się pierwszymi drzwiami, przez które przechodzi wielu potencjalnych gości. Jeśli Twoja firma hotelarska nie ma profilu zarejestrowanego w tej wizytówce restauracji, tracisz ogromne możliwości. W jaki sposób wszyscy ci niezdecydowani klienci, którzy szukają informacji w Internecie przed wyborem miejsca na lunch, kolację, koktajl… znajdą Cię?
Tripadvisor restauracje pomaga uzyskać większą widoczność w sieci. Nie zastępuje Twojej strony internetowej, w rzeczywistości w wielu przypadkach jest środkiem, za pomocą którego do niej docierają, ale jest to bardzo uznana usługa ze względu na swoje opinie. A biorąc pod uwagę, że 80% osób szuka informacji w Internecie przed podjęciem decyzji o zakupie (według badania przeprowadzonego przez Deloitte), nie jest nierozsądne myślenie, że to samo dotyczy znajdowania nowych restauracji, stąd powiedzenie Tripadvisor “bez recenzji, bez rezerwacji”.
Praktycznie nie do pomyślenia jest rezerwowanie lotów, hoteli i restauracji bez korzystania z Internetu. Według badań przeprowadzonych przez PhocusWright, 82% rezerwacji hotelowych dokonywanych jest online. Wysoki odsetek osób korzysta również z Internetu, aby dzielić się swoimi doświadczeniami kulinarnymi, znajdować nowe miejsca i sprawdzać oceny i recenzje innych. Informacje te są często ważnym czynnikiem przy podejmowaniu ostatecznej decyzji.
Czytaj dalej ten przewodnik, a wyjaśnisz wszystkie swoje wątpliwości dotyczące tego, jak najlepiej wykorzystać usługę oferowaną przez Trip advisor dla restauracji i hoteli takich jak Twoja.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Restauracje na Tripadvisor: historia internetowego giganta
- 2 Jak działają restauracje Tripadvisor
- 3 Jak zarejestrować restaurację na Tripadvisor
- 4 Jak zdobyć większą popularność na Tripadvisor Restaurant?
- 5 Czy można odpowiedzieć na recenzje Tripadvisor jako restauracja?
- 6 Jak usunąć recenzję z Tripadvisor
- 7 Jak zmodyfikować profil mojej restauracji na Tripadvisor?
- 8 Jak zmienić godziny otwarcia mojej restauracji na Tripadvisor?
- 9 Ile kosztuje promocja restauracji na Tripadvisor?
- 10 Jak zaznaczyć na Tripadvisor, że zamknąłem swoją restaurację?
- 11 Wnioski końcowe
Restauracje na Tripadvisor: historia internetowego giganta
Tripadvisor to strona internetowa z recenzjami dotyczącymi podróży i powiązanych tematów, w tym restauracji. Swoją przygodę rozpoczął w 1999 roku, a dziś jest jednym z gigantów turystyki w sieci.
Z ruchem wynoszącym około 315 milionów unikalnych wizyt miesięcznie i ponad 200 milionami komentarzy, jego wpływ na całym świecie jest niepodważalny.
Pomysł na założenie tej strony internetowej, która stała się światowym punktem odniesienia, zrodził się z osobistego doświadczenia jednego z jej twórców, Stephena Kaufera, kiedy udał się z żoną do biura podróży. Kiedy szukali w sieci informacji o miejscach, które zamierzali odwiedzić, zdali sobie sprawę, że mogą znaleźć tylko neutralne informacje o adresach, godzinach otwarcia i opisach napisanych przez właścicieli tych miejsc.
Początkowo zaczęli skromnie, publikując własne doświadczenia, ale stopniowo strona ewoluowała w portalz treściami generowanymi przez użytkowników, którym jest dzisiaj.
Przez cały ten czas projekt nie był wolny od kontrowersji (fałszywe recenzje, usunięte komentarze, blokowanie w Chinach, naruszenia ochrony danych), ale pomimo wszystkich kampanii, które mogły mu zaszkodzić, użyteczność strony dla osób poszukujących informacji o hotelach i restauracjach była w stanie przezwyciężyć wszystko.
Jak działają restauracje Tripadvisor
Tripadvisor działa za pomocą szeregu zmiennych, które służą do określenia pozycji, jaką każda restauracja będzie miała po wyszukiwaniu. Poniżej opiszemy zmienne, które wpływają na jego algorytm:
Jakość
Jest to bąbelkowy system oceny, który waha się od “1” do “5”. Oznacza to, że te restauracje, które osiągną od 4 do 5 bąbelków, będą pozycjonowane powyżej tych z niższymi wynikami (uwzględniane są wartości 4,5, 3,5 itd.).
Należy zauważyć, że Tripadvisor z czasem ulepszył swój system oceniania. W związku z tym uwzględnia on teraz również wiek ocen i liczbę recenzji tego samego obiektu.
Liczba recenzji
Jak wspomnieliśmy w poprzednim punkcie, algorytm Tripadvisor przywiązuje wagę do liczby recenzji tego samego obiektu. Im więcej pozytywnych recenzji, tym większa pewność, że dana restauracja może naprawdę zapewnić podróżnym wspaniałe doznania kulinarne.
Wiek recenzji
Algorytm Tripadvisor nadaje wyższy priorytet aktualnym recenzjom niż starszym. Wynika to z faktu, że chociaż restauracja mogła zapewnić dobrą obsługę w przeszłości, nie oznacza to, że usługa jest nadal taka sama w teraźniejszości i odwrotnie.
Oznacza to, że algorytm jest w stanie rozróżnić, że nie jest tak samo mieć 300 recenzji z 4,5, jak dwie z 5. Nawet jeśli pierwsze z nich mają dwa miesiące, a drugie cztery lata.
Jak zarejestrować restaurację na Tripadvisor
Tripadvisor ma obecnie największą cyfrową społeczność podróżników na świecie. Ma ponad 300 milionów odwiedzających miesięcznie i 60 milionów oficjalnych członków, co czyni go niezbędnym portalem dla firm hotelarskich.
Dołączenie do tej platformy ze swoją restauracją jest bardzo proste. Wyjaśniamy, jak utworzyć profil restauracji na Tripadvisor w zaledwie kilka minut:
1. Sprawdź, czy Twoja restauracja jest już zarejestrowana
Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest sprawdzenie, czy Twoja restauracja została już zarejestrowana przez stronę trzecią. Istnieje możliwość, że podróżny już wpisał nazwę Twojej firmy na Tripadvisor.
Aby dokonać weryfikacji, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
- Wejdź na stronę www.tripadvisor.es/Owners
- Po wejściu na stronę wprowadź lokalizację i nazwę swojej restauracji.
- Jeśli Twój lokal pojawi się wśród wyników, oznacza to, że podróżny otworzył już profil.
- Aby przejąć kontrolę nad profilem, wybierz swoją firmę z listy wyników.
- Następnie kliknij “Przejmij kontrolę nad swoim profilem za darmo”. Pamiętaj, że Tripadvisor akceptuje tylko jeden profil na restaurację.
2. Dodaj swoją firmę
Jeśli wyszukiwanie w serwisie Tripadvisor nie zwróci żadnych wyników powiązanych z Twoją restauracją, możesz bez przeszkód rozpocząć proces tworzenia nowego profilu:
- Przejdź na stronę www.tripadvisor.es/GetListedNew
- Wybierz rodzaj działalności spośród zakwaterowania, jednej rzeczy do zrobienia, restauracji lub wynajmu wakacyjnego.
- Wybierz “tak” na pytanie “Czy masz powiązanie z tą lokalizacją jako właściciel, pracownik lub oficjalny przedstawiciel?”
- Gdy to zrobisz, pojawi się lista rozwijana umożliwiająca wybór stanowiska w firmie(właściciel, kierownik, agencja, księgowość, obsługa klienta) oraz daty otwarcia obiektu (jeśli otwarcie jeszcze nie nastąpiło). Jak widać, zwykle tworzy się profil przed otwarciem.
- Spowoduje to przejście do nowej strony, na której należy wypełnić formularz ze szczegółami dotyczącymi działalności hotelarskiej.
- Następnie należy dodać lokalizację restauracji na mapie. Upewnij się, że znacznik znajduje się w pobliżu wejścia do firmy.
- Po zakończeniu wypełniania formularza kliknij przycisk“Wyślij“.
Weryfikacja przesłanych informacji przez redaktorów Tripadvisor zajmuje zwykle około pięciu dni roboczych. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem założenia konta.
3. Weryfikacja konta
W tym momencie utworzyłeś już swoje konto Tripadvisor. Konieczne jest jednak zweryfikowanie swojego powiązania z restauracją. Aby zweryfikować swoje konto, masz trzy opcje:
- Weryfikacja za pośrednictwem Facebooka: jest to szybki i łatwy proces (choć czasami nie działa).
- Weryfikacja karty kredytowej: nie martw się, nie zostaniesz obciążony.
- Weryfikacja przez obsługę klienta: wymaga przesłania informacji potwierdzających powiązanie z restauracją.
4. Korzystanie z centrum zarządzania Tripadvisor
Po uruchomieniu profilu nadszedł czas na efektywne zarządzanie “Centrum zarządzania Tripadvisor”. Z tego centrum będziesz mógł kontrolować aspekty związane z wpisem w wyszukiwarce, a także będziesz mógł:
- Monitorować i aktualizować informacje o wpisie.
- Odpowiadać na opinie użytkowników.
- Wdrożyć przycisk umożliwiający dokonywanie rezerwacji w restauracji.
- Uzyskać dostęp do bezpłatnych narzędzi marketingowych
- Uzyskać dodatkowe wsparcie za pośrednictwem “Centrum pomocy” i “Forum właścicieli”.
Jak zdobyć większą popularność na Tripadvisor Restaurant?
Osiągnięcie wysokiego rankingu na Tripadvisor jest jednym z pożądanych celów wielu właścicieli restauracji. Zwłaszcza, że jest to dobry sposób na nawiązanie kontaktu z tysiącami potencjalnych klientów i odróżnienie się od bezpośredniej konkurencji.
Ale co należy zrobić, aby wyróżnić swoją restaurację na Tripadvisor? To proste! Zastosuj w praktyce pięć poniższych sztuczek:
1. Oferuj doskonałą obsługę
Najlepsze recenzje pochodzą z najlepszych doświadczeń. Ważne jest, aby oferować doskonałą obsługę, tak aby klienci byli zmotywowani do pozostawiania dobrych opinii o restauracji na Tripadvisor. Dzięki temu wizerunek Twojej marki będzie piął się w górę na arenie cyfrowej.
2. Bądź wierny swojej marce
Upewnij się, że pozostajesz wierny swojej marce i masz jasność co do tego, co dokładnie chcesz przekazać swoim gościom. W ten sposób ludzie będą mogli łatwo wyszukać Twoją restaurację ponownie na portalu, gdy będą chcieli zaspokoić swoje potrzeby kulinarne.
3. Przeszkol swój personel
Zadowolenie klientów jest kluczowym czynnikiem zapewniającym sukces restauracji na platformach takich jak Tripadvisor. Aby zapewnić ten poziom doskonałości, potrzebujesz pracowników, którzy posiadają niezbędne umiejętności obsługi klienta i pozytywne nastawienie.
4. Zmniejszenie liczby negatywnych recenzji
Aby zmniejszyć liczbę negatywnych recenzji, zalecamy wdrożenie ankiet satysfakcji klientów na Tripadvisor. W ten sposób zbierzesz wszystkie potrzebne informacje o tym, co klienci myślą o Twojej restauracji. Następnie możesz wykorzystać te opinie, aby zmienić swoje słabości w mocne strony.
5. Słuchaj swoich klientów i zachęcaj ich do pozostawienia recenzji
Ważne jest, aby słuchać potencjalnych klientów, aby poprawić ich ogólne doświadczenie i zadowolenie. Przeszkol również swój personel, aby wiedział, jak zachęcić klienta do pozostawienia recenzji na Tripadvisor.
Na przykład, gdy kelner przynosi rachunek klientowi, może skorzystać z okazji, aby to zasugerować lub zostawić kartę zapraszającą do pozostawienia recenzji na stronie internetowej.
Jeśli weźmiesz pod uwagę wszystkie te wskazówki, będziesz na najlepszej drodze do bycia pierwszą restauracją na Tripadvisor. Doprowadzi to do większej liczby odwiedzin i prawdopodobnie większej liczby rezerwacji.
Czy można odpowiedzieć na recenzje Tripadvisor jako restauracja?
Wszystkie lokale gastronomiczne otrzymują zarówno pozytywne, jak i negatywne recenzje. Nie inaczej będzie w przypadku Twojej restauracji, dlatego ważne jest, aby wiedzieć, jak sobie z nimi radzić.
Po pierwsze, jeśli chodzi o nastrój: traktuj je jako konstruktywną krytykę, która może pomóc ci się rozwijać i doskonalić. Po drugie, musisz nauczyć się reagować na otrzymywane recenzje, zwłaszcza jeśli są one negatywne. W obliczu tego typu komentarzy warto zachować spokój, zastanowić się przez kilka minut nad skuteczną odpowiedzią i zawsze odpowiadać zgodnie z prawdą, grzecznie i uprzejmie.
Jak reagować na złe opinie na Tripadvisor?
Odpowiadanie na negatywne opinie jest nawet ważniejsze niż na pozytywne. Powód jest jasny: jest to sposób na pokazanie, że Twoja marka dba o to, co klienci myślą o Twoich usługach. Jest to również okazja, aby wyjaśnić, że zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, aby poprawić sytuację.
Jednak odpowiadając na złe recenzje na Tripadvisor, zalecamy:
Przeprosić i podziękować
Niezwykle ważne jest, aby zacząć od przeprosin za zdenerwowanie i zakończyć podziękowaniem za pozostawienie recenzji. Pomaga to rozładować napięcie i pokazuje, że restauracja poważnie traktuje opinie klientów.
Na przykład:
Pozdrawiamy!
Jest nam naprawdę przykro, że Twoje doświadczenie w naszej restauracji nie spełniło Twoich oczekiwań… dziękujemy za poświęcenie czasu na przekazanie nam swojej opinii, bierzemy to pod uwagę i mamy nadzieję, że przy następnej wizycie będziemy w stanie zapewnić Ci lepszą obsługę….
Wspomnij o problemach klienta, aby pokazać, że Ci na nim zależy
Odpowiadając na negatywną opinię, ważne jest, aby pokazać klientowi, że zwróciłeś uwagę na jego komentarz. Najlepszym sposobem jest bezpośrednie odniesienie się do konkretnych szczegółów i niedogodności użytkownika.
Na przykład:
… To prawda, że w zatłoczonej restauracji może być trochę głośno. Będziemy pracować nad odtwarzaniem muzyki w tle przy niższej głośności, aby poprawić atmosferę..
Potraktuj negatywną informację zwrotną jako szansę
Reagowanie na negatywne opinie może być doskonałą okazją do zademonstrowania swojej gościnności. W ten sposób możesz uczłowieczyć wizerunek swojej marki w oczach potencjalnych klientów.
Na przykład:
Dzień dobry drogi kliencie!
Chcielibyśmy przeprosić za spowodowane niedogodności. Z pewnością w dniu, w którym odwiedziłeś naszą restaurację, obsługa była nieco powolna ze względu na fakt, że był to pierwszy dzień pracy po rozszerzeniu działalności.
Doceniamy Twoją konstruktywną krytykę, ponieważ pomaga nam ona poprawić naszą obsługę klienta i mamy nadzieję, że wkrótce wrócisz!
Jak usunąć recenzję z Tripadvisor
Zła recenzja powinna być przyjęta ze sportowym nastawieniem, ponieważ może wskazywać na słabość, którą należy poprawić. Jeśli jednak natkniesz się na recenzję, która wydaje się nie pasować do Twojej restauracji (może mają złe miejsce?), możesz zainicjować proces usuwania recenzji z Tripadvisor.
Zdarza się to częściej, niż mogłoby się wydawać. Nagle pojawia się komentarz, w którym ktoś krytykuje zimne burgery lub rozgotowany ryż… ale nigdy nie serwowałeś tych dań w swoim menu!
Oto jak usunąć fałszywe opinie na TripAdvisor.
Poproś użytkownika o dowód jego wizyty
Wyślij wiadomość do użytkownika, który napisał recenzję. Uprzejmie, grzecznie i profesjonalnie poproś o dowód wizyty w Twojej restauracji. Może to być tak proste, jak kopia dowodu płatności.
Zgłoś recenzję w serwisie Tripadvisor
Aby formalnie zgłosić recenzję w serwisie Tripadvisor, należy wykonać poniższą procedurę:
- Zaloguj się na swoje konto użytkownika Tripadvisor dla właścicieli.
- Zlokalizuj recenzję i zgłoś ją.
- Aby ją zgłosić, kliknij małą ikonę flagi w prawym dolnym rogu recenzji.
- Następnie kliknij “Czy są jakieś problemy z tą recenzją?
- i to wszystko!
Otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem od Tripadvisor
Po przesłaniu recenzji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem od Tripadvisor. W tej wiadomości e-mail otrzymasz numer identyfikacyjny i kontaktowy adres e-mail, na który możesz przesłać dalsze dowody na poparcie swojego roszczenia.
Wyślij dowody do Tripadvisor
Odpowiedz na e-mail kontaktowy z portalu recenzji i określ, dlaczego żądasz usunięcia recenzji. Aby poprzeć swoją prośbę, musisz
- Załączyć zrzut ekranu danej recenzji
- Wymienić powody, dla których uważasz recenzję za fałszywą, niedokładną lub nieodpowiednią.
Poczekać, aż Tripadvisor usunie recenzję
Jeśli redaktorzy Tripadvisor uznają, że podane powody i dostarczone dowody wskazują, że recenzja jest fałszywa lub błędna, usuną recenzję. Po kilku skandalach związanych z manipulowanymi recenzjami i fałszywymi recenzjami, prawdziwość recenzji jest czymś, co traktują bardzo poważnie).
Nie będziesz w stanie usunąćzłej recenzji tylko ze względu na nią (podaliśmy już kilka wskazówek, jak na nie odpowiedzieć powyżej), ale zawsze możesz zgłosić recenzję, która Twoim zdaniem nie dotyczy Ciebie lub jest nieprawdziwa.
Jak zmodyfikować profil mojej restauracji na Tripadvisor?
Zmiana godzin otwarcia, aktualizacja zdjęć lub opisów, nowy numer telefonu… istnieje wiele powodów, dla których warto od czasu do czasu aktualizować swój profil na Tripadvisor. Chociaż prawdą jest, że wskazane jest zwracanie uwagi na recenzje, aby reagować bez zbytniej zwłoki, jeśli nie masz zbyt wiele czasu, przynajmniej informacje na Twoim profilu powinny być aktualne.
Jedną z najczęstszych zmian są godziny otwarcia.
Jak zmienić godziny otwarcia mojej restauracji na Tripadvisor?
Często zdarza się, że w pewnym momencie bar lub restauracja zmienia godziny otwarcia (sezonowo lub na stałe). Ważne jest, aby zaktualizować te informacje na swoim profilu Tripadvisor, aby klienci mogli zapoznać się z aktualnymi godzinami otwarcia i nie przychodzili, gdy lokal jest zamknięty.
Aby to zrobić, należy wykonać następujące kroki:
- Wejdź na stronę www.tripadvisor.es/Owners i zaloguj się.
- Następnie znajdź zakładkę“Zarządzaj profilem” i wybierz opcję“Godzinyotwarcia”.
- Dodaj lub edytuj godziny otwarcia swojej restauracji, klikając odpowiedni przedział czasowy.
- Upewnij się, że najpierw edytujesz czas zamknięcia, aby następnie móc edytować czas otwarcia.
- Jeśli restauracja jest otwarta 24 godziny na dobę, wystarczy zaznaczyć pole“Otwarte 24 godziny“.
- Po wprowadzeniu nowych godzin otwarcia kliknij pomarańczowy przycisk“Wyślij“.
Należy pamiętać, że zmiany zaczną obowiązywać po około 24 godzinach.
Ile kosztuje promocja restauracji na Tripadvisor?
Utworzenie profilu na portalu z recenzjami jest bezpłatne. Wystarczy się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do szeregu bezpłatnych narzędzi, które umożliwiają tworzenie/zarządzanie profilem restauracji.
Odbywa się to za pośrednictwem Centrum Zarządzania i za darmo można przesyłać zdjęcia restauracji oraz dania gwiazdkowe swojego lokalu. Możesz dodać wszystkie oferowane usługi i zarządzać recenzjami (oceniać, odpowiadać).
Inne narzędzia marketingowe, które Tripadvisor oferuje za darmo, to widżety i przyciski dla sieci społecznościowych, porady na blogu lub naklejki dla Twojego lokalu.
Oprócz tych bezpłatnych opcji, Tripadvisor dodaje płatne opcje, które pomagają promować profile i zapewnić dodatkowy napływ kapitału oprócz reklam.
Portal posiada dwa płatne rozwiązania dla restauracji:
- Tripadvisor Premium : zmienia wygląd restauracji w wewnętrznych wynikach wyszukiwania, daje dostęp do karuzeli zdjęć na stronę główną o nazwie Storyboard i dodaje nowe sekcje, takie jak “3 najlepsze powody, dla których warto tu zjeść”, “Polecane zdjęcia” lub “Ulubione recenzje”.
- Reklamy: Promowane miejsca na platformie, aby zwiększyć ruch w sekcji restauracji.
Skąd mam wiedzieć, czy moja restauracja ma status Premium na Tripadvisor?
Podczas rejestracji na platformie tworzony jest bezpłatny profil podstawowy. Profil Premium należy wykupić osobno.
Jako członek Premium będziesz mieć dostęp do nowych narzędzi w Centrum Zarządzania, które wcześniej nie były dostępne. Jeśli zdecydujesz się na subskrypcję płatnej opcji, skorzystaj ze wszystkich narzędzi i zarezerwuj trochę czasu, aby dobrze zarządzać swoją stroną, ponieważ zamierzasz zapłacić, wykorzystaj to w pełni.
Jak zaznaczyć na Tripadvisor, że zamknąłem swoją restaurację?
Jeśli zastanawiasz się, jak usunąć moją restaurację z Tripadvisor, powinieneś wiedzieć, że restaurację można usunąć tylko wtedy, gdy na stałe zamknęła swoje usługi. W przeciwnym razie nie będzie można usunąć profilu z platformy.
Aby zgłosić trwałe zamknięcie działalności, wykonaj poniższe kroki:
- Zaloguj się do“Centrum zarządzania” swojego profilu Tripadvisor.
- Wybierz opcję“Zarządzaj profilem” znajdującą się w górnym menu.
- Kliknij “Nazwa i opis“.
- Kliknij “Pomoc profilu“, znajdującą się po lewej stronie.
- Spowoduje to przejście do okna, w którym należy kliknąć “Zgłoś zamknięcie”. Konieczne będzie dodanie komentarza.
- Na koniec ponownie kliknij “Zgłośzamknięcie”, aby przesłać zgłoszenie.
Uwaga: Redaktorzy Tripadvisor zweryfikują zgłoszenie poprzez sprawdzenie oficjalnej strony internetowej. Sprawdzą również obecność restauracji w mediach społecznościowych i internetowych biurach podróży.
Jeśli Twoja firma hotelarska jest nadal dostępna na jednej z tych platform internetowych, wniosek o zamknięcie może nie zostać zatwierdzony. Otrzymasz wiadomość e-mail z odpowiedzią w ciągu około 3-5 dni roboczych.
Wnioski końcowe
Tripadvisor stał się bardzo obecnym źródłem reputacji restauracji online dla potencjalnych klientów. Praktycznie rzecz biorąc, jeśli Twoja firma hotelarska nie jest na Tripadvisor, ryzykujesz, że będzie wyglądać tak, jakby nie istniała. Jest to coś, o czym należy pamiętać, zwłaszcza jeśli opracowujesz plan strategiczny, aby zapewnić konkurencyjną przyszłość swojej firmie.
Możesz wierzyć lub nie, ale dobry wizerunek na Tripadvisor może zwiększyć liczbę rezerwacji w Twojej restauracji. Musisz jednak poświęcić trochę czasu na recenzje (motywować je, odpowiadać na nie i analizować).
Minusem jest to, że posiadanie najlepszych narzędzi na Tripadvisor wiąże się z dodatkowymi kosztami (Premium). Jest to jednak cena, którą każdy menedżer jest w stanie zapłacić.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy