8 pomysłów na hotelowe bufety śniadaniowe

Ideas para buffet desayuno hotel

Wprowadzenie w życie najlepszych pomysłów na bufet śniadaniowy w Twoim hotelu jest podstawą do zaoferowania wysokiej jakości usług, dzięki którym Twoi goście będą bardziej niż zadowoleni.

Śniadanie jest jednym z kluczowych powodów, dla których twoi goście mogą zdecydować się na rezerwację pokoju w twoim hotelu. Dlatego powinieneś wziąć pod uwagę poniższe wskazówki, aby przekształcić tę usługę w taką, która doprowadzi Cię do zamknięcia rezerwacji

Włącz te pomysły na hotelowe bufety śniadaniowe i osiągnij ulepszenia, na które czekasz w swojej firmie.

Techniki poprawy jakości śniadania w hotelu

Técnicas para mejorar el desayuno de tu hotel

Istnieje kilka strategii, które pozwalają na ulepszenie hotelowej usługi śniadaniowej bez uszczerbku dla rentowności biznesu. Przeanalizuj te techniki i zaplanuj, jak je wdrożyć w swoim mieszkaniu

Uwzględnij preferencje swoich klientów

Twoim głównym celem powinno być zaoferowanie wysokiej jakości usługi bufetowej , która odpowiada na gusta i preferencje Twoich gości.

Ogólnie rzecz biorąc, bufet obejmuje typowe opcje śniadania kontynentalnego, amerykańskiego i angielskiego. Te zazwyczaj sprawdzają się bardzo dobrze, ale wskazane jest również poszerzenie opcji o śniadania i smaki z innych krajów świata

Na przykład wyobraź sobie, że Twoi klienci delektują się tostadas, nachos lub burritos z Meksyku; kimchi z Korei; pesto i pizzą z Włoch lub naleśnikami z Francji

Nie zapomnij o trendach i pomysłach na hotelowe śniadania w formie bufetu

Bardzo ważne jest, abyś stale wprowadzał innowacje, aby dostosować się do potrzeb swoich gości. W ten sposób spełnisz ich kryteria i będziesz miał większe szanse na wybór ich hotelu.

Obecnie goście włączają przekąski jako część swoich posiłków i cieszą się brunchem w środku poranka lub po południu. Dostosuj menu śniadaniowe swojego hotelu tak, aby mogli zaspokoić swoje potrzeby żywieniowe bez konieczności udawania się do innych biznesów gastronomicznych.

Z drugiej strony, jednym trendem, który nigdy się nie zmieni, jest dbałość o szczegóły podczas doświadczenia śniadaniowego. Dinerzy oczekują wysokiej jakości potraw, komfortowej atmosfery i szybkiej obsługi.

Zadbaj o ciągłe szkolenie swoich pracowników, aby mogli służyć swoim klientom i spełniać ich każde żądanie.

Oferują piękne i atrakcyjne poszycie

Pierwsze wrażenie, jakie wywiera na nas każda potrawa, to oczy. Dlatego warto zadbać o to, aby dania w hotelu miały efektowną prezentację.

Inne pomysły na hotelowe bufety śniadaniowe to zabawa kształtami, teksturami, kolorami i rozmiarami składników wchodzących w skład dania

Możesz użyć różnych plastikowych pojemników, aby wyróżnić i nadać charakterystyczny wygląd każdemu produktowi w menu. Możesz też dodać do swojego dania elementy dekoracyjne, byleby były jadalne. Dzięki temu nie musisz ostrzegać swoich użytkowników o tym, co mają jeść, a czego nie.

Rozszerzenie opcji śniadań dla gości

Niektórzy goście szukają alternatyw śniadaniowych , które nie zawierają cukru, tłuszczu, nabiału czy glutenu.

Jest też przypadek wegetarian lub wegan, którzy potrzebują menu dostosowanego do ich diety.

Innym postulatem jest posiadanie bufetu z większą ilością naturalnych i organicznych produktów, takich jak kawałki świeżych owoców i naturalne smoothies.

Rozważ te potrzeby i dodaj je do swojego menu jako elementy wyróżniające cię spośród innych hoteli. W ten sposób można przyciągnąć nowych klientów i uzyskać więcej rezerwacji.

Nie zapominaj o utrzymaniu rentowności

Podczas gdy prawdą jest, że musisz spełnić oczekiwania gości, upewnij się, że zachowasz rentowność , gdy będziesz wdrażać pomysły na hotelowe bufety śniadaniowe.

Stwórz menu śniadaniowe na każdą porę roku. Dzięki temu będziesz rotował swoją ofertą gastronomiczną i nie będziesz musiał płacić za składniki poza sezonem, które zakłócają rentowność biznesu.

Włączenie technologii w celu poprawy usług

Wykorzystanie technologii to jeden z najlepszych pomysłów na hotelowe bufety śniadaniowe.

Automatyzacja niektórych procesów, takich jak zamawianie, zarządzanie personelem, płacenie rachunków i przygotowywanie niektórych potraw, np. kawy, pomaga w optymalizacji obsługi

Dzięki włączeniu technologii będziesz miał szybką usługę, która pozwoli Ci obsłużyć większą liczbę osób, oferując jednocześnie wysokiej jakości doświadczenie.

Wdrożenie systemu, dzięki któremu klienci nie przegapią śniadania

Rational stwierdza w swojej nowej białej księdze: Jak sprawić, aby śniadanie było opłacalne? że co najmniej 60% gości hotelowych omija śniadanie z powodu braku czasu, ponieważ muszą szybko wyjść, aby wykonać swoje czynności.

Aby nie ominął ich najważniejszy posiłek dnia, zastosuj mechanizm, który pozwoli Ci podawać im śniadanie w pakietach.

Klienci powinni poinformować Cię o swoich preferencjach śniadaniowych. Dzięki temu, gdy zasygnalizują, że brakuje im czasu lub się spóźniają, Twój zespół zacznie podawać je w szczelnym pojemniku i przyniesie do ich pokoju.

Dzięki temu będą mogli zjeść śniadanie w drodze lub po dotarciu do celu. Będzie to również szczegół, za który będą bardzo wdzięczni.

Dlaczego ważne jest, aby w hotelu był dobry serwis śniadaniowy w formie bufetu?

Posiadanie dobrego bufetu śniadaniowego pozwoli Ci na oferowanie usług wysokiej jakości, znacznie pełniejszych, dzięki którym będziesz w stanie zadowolić swoich klientów.

Jak można poprawić obsługę bufetu śniadaniowego w hotelu?

Bądź świadomy preferencji swoich klientów, podążaj za trendami, oferuj świetne i atrakcyjne platerowanie, utrzymuj rentowność i zawsze poszerzaj opcje, aby zwiększyć satysfakcję i nowość.

Jak technologia może pomóc Twojemu hotelowemu bufetowi śniadaniowemu?

Dzięki włączeniu technologii będziesz miał szybką usługę, która pozwala obsłużyć większą liczbę osób, jednocześnie oferując doświadczenie wysokiej jakości.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitymizacja: Consentimiento del interesado.

Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.

Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Monouso Blog
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.