Obowiązkowe znaki dla firm, o których warto wiedzieć

Obowiązkowe znaki dla firm, o których warto wiedzieć

Zgodnie z hiszpańskim ustawodawstwem, przedsiębiorstwa hotelarskie i gastronomiczne muszą umieścić w swoim obiekcie, w zasięgu wzroku klientów, pewne obowiązkowe znaki .

Obowiązkowe znaki w przedsiębiorstwach wskazują klientom i gościom, różne informacje, ale interesujące. Na przykład: godziny pracy lub wydajność.

Z drugiej strony, obowiązkowe znaki dla firm służą do informowania, co można, a czego nie można robić podczas pobytu na terenie obiektu.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie znaki powinieneś umieścić w swojej firmie, jakie jest znaczenie każdego ze znaków gościnności i umieść je jak najszybciej. Unikaj kar pieniężnych.

Godziny pracy, licencje i pojemność

Godziny pracy, licencje i pojemność

Ważne informacje o Twojej restauracji, takie jak godziny otwarcia i pojemność, powinny być umieszczone na widocznym dla klientów szyldzie.

W sezonie koronawirusowym pojemność jest ciekawostką, o której warto poinformować swoich klientów.

Ważne jest, abyś miał inny znak wskazujący na aktualną licencję lokalu oraz dokumenty poświadczające, że spełniasz wymogi prawne do prowadzenia działalności bez utrudnień.

Jeśli chcesz, możesz dodać do tych znaków formularz sugestii lub skargi dla klientów, aby zostawić swoje opinie na temat usług restauracji

Fakt skorzystania z opinii jest zawsze dobrze odbierany przez klientów.

Obowiązkowe znaki zakazu

Obowiązkowe znaki zakazu

Każda restauracja ma prawo zabronić pewnych działań lub zachowań w obrębie swojego lokalu.

W tym celu należy skorzystać z obowiązkowych znaków zakazu prowadzenia działalności gospodarczej, które wyraźnie wskazują, czego należy unikać.

Zakaz palenia


Jeśli Twoja restauracja nie ma wyznaczonego miejsca dla palących, konieczne jest umieszczenie znaku zakazu palenia.

Jeśli nie zastosujesz się do instalacji tego obowiązkowego znaku dla firm, możesz zostać ukarany grzywną w wysokości od 30 do 600 €.

Wydawanie napojów alkoholowych osobom niepełnoletnim

Sprzedażnapojów alkoholowych nieletnim jest przestępstwem, więc musisz umieścić tablicę informującą, że Twoja restauracja nie promuje takich praktyk.

Umieść ten znak zakazujący podawania alkoholu nieletnim w widocznym miejscu w restauracji, przy wejściu lub przy ladzie.

Sprzedaż wyrobów tytoniowych nieletnim

Podobnie jak w przypadku alkoholu, sprzedaż wyrobów tytoniowych nieletnim poniżej 18 roku życia jest zabroniona i musisz umieścić wymagany znak handlowy z taką informacją.

Upewnij się, że masz ten znak w swojej restauracji, w przeciwnym razie poniesiesz karę. W tym przypadku grzywna wynosi od 10.000 euro wzwyż.

Prawo wstępu? To jest znak

Jeśli Twoja restauracja zastrzega sobie prawo wstępu, zaznacz to poprzez obowiązkowe oznaczenia dla firm.

Ważne jest, aby pamiętać, że musi istnieć prawdopodobny powód, dla którego dana osoba nie może wejść na teren zakładu.

W przeciwnym razie mogłoby to zostać uznane za działanie dyskryminujące osobę chcącą wejść na teren obiektu. Jeśli tak, możesz zostać oskarżony o dyskryminację.

Cennik

Kolejnym obowiązkowym znakiem dla firm jest taki, który wyszczególnia ceny każdego produktu.

Zamiast umieszczać je w menu, dobrze jest umieścić ceny (łącznie z podatkiem) na ladzie lub przy wejściu do restauracji.

Inne znaki hotelowe i gastronomiczne

Inne plakaty gościnności

Oprócz obowiązkowych znaków dla firm, które wskazują informacje o zakładzie lub działania, których należy unikać, istnieją znaki w branży hotelarskiej i gastronomicznej, których nie powinno zabraknąć.

Te obowiązkowe znaki dla barów, restauracji i innych firm z branży hotelarskiej koncentrują się na zalecanych środkach higieny i funkcjonowaniu firmy.

Zalecenia higieniczne

Znaki gościnności z zaleceniami dotyczącymi higieny powinny zawierać informację o tym, jak ważne jest mycie rąk przed i po spożyciu posiłków.

Zazwyczaj plakaty te zawierają infografiki na temat tego, jak skutecznie myć ręce i są umieszczone w toaletach w zakładzie.

Możesz wzmocnić to przesłanie, wskazując na znaczenie mycia rąk, aby uniknąć zarażenia się chorobami , takimi jak koronawirus.

Występy przy barze

Wraz z nadejściem Covid-19, firmy hotelarskie są zobowiązane do umieszczenia w firmach obowiązkowych znaków dotyczących zachowania personelu i klientów podczas obsługi.

Treść tych znaków musi informować o tym, co należy, a czego nie należy robić podczas pobytu w restauracji, w celu zapewnienia środków bezpieczeństwa biologicznego każdego klienta.

Na przykład zachowanie dystansu społecznego lub właściwe użycie maski to niektóre z rozważań, o których można poinformować za pomocą takich znaków.

Kroki przy zamawianiu jedzenia na wynos

Aby ułatwić klientom proces zamawiania jedzenia na wynos, postaw na znak, który ma charakter edukacyjny i nie pozostawia żadnych szczegółówbez pokrycia.

Wyjaśnij znaki, które wskazują na zachowanie dystansu społecznego podczas przebywania na terenie zakładu, obszar płatności, obszar odbioru zamówień oraz środki bezpieczeństwa biologicznego, które muszą być przestrzegane podczas oczekiwania na produkty.

Proces zamawiania w domu

W trakcie wdrażania środków zapobiegawczych dostawa do domu stała się bezpieczną metodą sprzedaży dla restauracji i innych firm.

Poinformuj swoich klientów o procesie, który muszą przejść, aby zamówić dostawę do domu z Twojej restauracji.

Zamieść szczegółowy znak zarówno w sklepie, jak i w mediach społecznościowych.

Aby dobrze pracować, potrzebujesz więcej niż tylko oznakowania

Aby dobrze pracować, potrzebujesz więcej niż plakatów

Więcej niż obowiązkowe znaki dla firm, które wskazują klientowi informacje, których szuka lub czego nie robić w zakładzie, są obowiązkowe produkty, które musisz mieć w restauracji, aby uzyskać pięciogwiazdkową obsługę.

Monouso, nasz sklep internetowy, oferuje Państwu różnorodne, wysokiej jakości produkty dla branży hotelarskiej i gastronomicznej w przystępnych cenach.

W naszym katalogu znajdą Państwo naczynia i sztućce niezbędne dla klientów do spożywania potraw z Państwa menu, a także specjalne naczynia i środki ochrony dla każdego pracownika.

W celu zapewnienia higieny i biobezpieczeństwa w Państwa restauracji, posiadamy dział z produktami higienicznymi, począwszy od żelu hydroalkoholowego po dozowniki mydła czy ręczniki papierowe.

Odwiedź nas i odkryj wszystko, co mamy, aby pomóc Ci zaoferować niezapomniane usługi.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.

Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.

Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.

Legitymizacja: Consentimiento del interesado.

Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.

Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.