fbpx

Slogan restauracji: moc s艂owa „catch phrase”

Slogan restauracji jest bardzo u偶ytecznym narz臋dziem w marketingu Twojej firmy, aby dotrze膰 do wi臋kszej liczby os贸b, ni偶 serwujesz, dzi臋ki zwrotowi, kt贸ry je zaczepi i zawsze b臋dzie pami臋ta艂.

Aby has艂o dzia艂a艂o, musi mie膰 zestaw charakterystycznych cech, kt贸re pokazuj膮 to, co najlepsze w Twojej firmie. To powinno by膰 proste, ale zebra膰 jak najwi臋cej z tego, co restauracja ma do zaoferowania.

Cho膰 mo偶e si臋 to wydawa膰 skomplikowane, stworzenie has艂a jest 艂atwym zadaniem, je艣li masz temat swojej restauracji i nazw臋, pod kt贸r膮 b臋dzie si臋 ona otwiera艂a.

Wiedz, jakie s膮 kluczowe elementy dobrego sloganu, jak dzia艂aj膮 w Twojej firmie i kilka przyk艂ad贸w sukcesu, kt贸re pomog膮 Ci wybra膰 sw贸j.

Co to za slogan?

驴Qu茅 es un eslogan?

Slogan jest kr贸tkim, nieskomplikowanym zwrotem, kt贸ry u偶ywany jest jako motto ka偶dego biznesu. Powinien by膰 prosty do zrozumienia i 艂atwy do zapami臋tania.

S膮 one cz臋sto wykorzystywane w marketingu do prowadzenia kampanii reklamowych. Staraj膮 si臋 pozycjonowa膰 charakterystyk臋 restauracji, przekazywa膰 zaufanie i do艣wiadczenie potencjalnym go艣ciom.

Te wyra偶enia lub slogany maj膮 w swojej strukturze nie wi臋cej ni偶 siedem s艂贸w

W ramach tre艣ci nale偶y m贸wi膰 o tym, jak sprzedawane produkty przynosz膮 korzy艣ci klientom, kt贸rzy chc膮 je kupi膰, a nie o tre艣ci.

Wszystkie slogany maj膮 obietnic臋, 偶e produkt jest najlepszy lub oferuje najlepsz膮 jako艣膰, wi臋c has艂o musi i艣膰 w parze z obs艂ug膮 oferowan膮 ludziom.

Charakterystyka sloganu dobrej restauracji

Caracter铆sticas de un buen eslogan para restaurantes

Has艂a stworzone do wykorzystania w kampaniach reklamowych musz膮 zawiera膰 co艣 dodatkowego, aby przyci膮gn膮膰 uwag臋 czytaj膮cych je os贸b.

To dlatego to zdanie:

  • To musi by膰 oryginalne. W ten spos贸b nie pomylisz go z inn膮 mark膮.
  • Aby uczyni膰 to has艂o bardziej interesuj膮cym, wa偶ne jest wykorzystanie zasob贸w literackich, takich jak m.in. rymy, onomatopeja, metafora, aliteracja. Mo偶e by膰 te偶 lekka odrobina humoru.
  • Zdanie powinno mie膰 czasownik, kt贸ry pokazuje obietnic臋 restauracji dla Twoich go艣ci.
  • Powinna ona by膰 zwi臋z艂a i bezpo艣rednia, aby konsument czu艂 si臋 komfortowo z tym, co czyta i mia艂 ochot臋 p贸j艣膰 do swojej restauracji.
  • Wspomina ona o korzy艣ciach, dzi臋ki kt贸rym ludzie zaczn膮 ucz臋szcza膰 do Twojej restauracji i opuszcza膰 konkurs.
  • Spraw, by by艂o to ponadczasowe i 艂atwe do zapami臋tania, by ludzie wiedzieli, 偶e kiedy czytaj膮 lub s艂ysz膮 to has艂o, m贸wi膮 o tobie.

U偶yteczno艣膰 sloganu restauracji

Utilidad del eslogan en un restaurante

Slogany maj膮 wiele zastosowa艅 w codziennym 偶yciu, ale pokrywaj膮 si臋 w promocji i reklamie niezale偶nie od tego, czy jest to biznes, wydarzenie, produkt czy nawet kampania wyborcza.

Slogan restauracji powinien zawiera膰 temat i to偶samo艣膰 w zdaniu o obj臋to艣ci mniejszej ni偶 siedem s艂贸w, aby 艂atwo by艂o go zapami臋ta膰.

Jako jedna z g艂贸wnych strategii marketingowych firmy powinna by膰 艣wie偶a i bardzo prosta, tak aby wszyscy ludzie rozpoznawali Twoj膮 firm臋 podczas publikacji kampanii reklamowych w mediach takich jak radio, gazeta czy telewizja.

Je艣li slogan spe艂nia wszystkie cechy, mo偶e by膰 u偶ywany przez wiele lat lub zrezygnowa膰 z niego, gdy kto艣 wie, 偶e has艂o, kt贸re tak bardzo mu si臋 podoba艂o, by艂o Twoj膮 firm膮.

Jak stworzy膰 slogan, kt贸ry przyci膮gnie klient贸w restauracji?

驴C贸mo crear un eslogan que atraiga a los clientes del restaurante?

Przy tworzeniu sloganu wszystkie firmy maj膮 za g艂贸wny cel zwr贸cenie uwagi ludzi na konsumpcj臋, nauczenie si臋 jej i bycie ciekawskim, aby odwiedzi膰 ich zak艂ad i zobaczy膰, czy to jest prawdziwe, co obiecuj膮.

Tutaj nie ma znaczenia, czy jest to ma艂y projekt, restauracja z haute cuisine, czy sie膰 restauracji, zawsze maj膮 motto, kt贸re je identyfikuje.

Opr贸cz generowania wi臋kszej ilo艣ci wizyt w restauracji, has艂o to jest wykorzystywane jako narz臋dzie do pozycjonowania swojej restauracji ponad konkurencj膮 na rynku gastronomicznym.

Chocia偶 istniej膮 tysi膮ce oryginalnych i zapadaj膮cych w pami臋膰 hase艂, nie wszystkie z nich s膮 zgodne z zasadami pozycjonowania lub bycia zapami臋tanym przez ludzi.

Aby stworzy膰 idealny slogan, kt贸ry pomo偶e Twojej firmie wygenerowa膰 wi臋cej odwiedzaj膮cych i by膰 jednym z najbardziej rozpoznawalnych w Twoim mie艣cie, stosuj si臋 do poni偶szych zalece艅 i obserwuj pozytywne zmiany.

Zwi臋z艂y, oryginalny i zwi膮zany z Twoim imieniem

Has艂a kr贸tkie i zwi臋z艂e s膮 艂atwiejsze do zapami臋tania w por贸wnaniu z d艂ugimi zdaniami. Dlatego zaleca si臋, aby zawiera艂y one mniej ni偶 7 s艂贸w w swojej strukturze, ale to zale偶y od Ciebie.

Poniewa偶 slogan restauracji wyszczeg贸lnia ka偶d膮 cz臋艣膰 Twojej to偶samo艣ci biznesowej, musi by膰 powi膮zany z nazw膮. Aby 艂atwiej nawi膮za膰 kontakt z nazw膮 firmy, u偶ywaj rymowanek, kt贸re ludzie lubi膮 i zach臋caj ich do odwiedzenia Twojej restauracji.

Zrobi膰 r贸偶nic臋 w obliczu konkurencji

Tw贸j slogan musi by膰 stworzony od podstaw. Musi ona zawiera膰 charakterystyk臋 Twojej restauracji, a nawet komentarze, jakie Twoi klienci maj膮 na temat Twojej obs艂ugi.

Je艣li stworzysz slogan podobny do tego, jaki ma konkurencja, mo偶e on by膰 myl膮cy, a to jest negatywny rozg艂os dla Twojej restauracji.

Po zako艅czeniu tworzenia sloganu, upewnij si臋, 偶e 偶adna restauracja nie wzi臋艂a go, aby unikn膮膰 problem贸w prawnych.

Skieruj slogan do spo艂ecze艅stwa, kt贸remu s艂u偶ysz

Zanim zaczniesz generowa膰 pomys艂y na stworzenie swojego has艂a, powiniene艣 mie膰 na uwadze, jakiego rodzaju odbiorc贸w przyci膮gasz do swojej plac贸wki.

Kiedy znasz odbiorc贸w, kt贸rzy generuj膮 dochody Twojej firmy, u偶yj odpowiednich s艂贸w, aby przyci膮gn膮膰 ich do odwiedzenia Twojej restauracji i dobrze si臋 bawi膰.

Je艣li Twoja restauracja jest odwiedzana przez ludzi r贸偶nych narodowo艣ci, upewnij si臋, 偶e gdzie艣 w Twojej restauracji lub w Twojej reklamie mog膮 przeczyta膰 j膮 w swoim j臋zyku ojczystym.

Przekazuje pozytywny komunikat

Pozytywne przes艂ania zawarte w sloganie restauracji to te, kt贸re wszyscy 艂atwo zapami臋tuj膮 i pozostawiaj膮 po sobie doskona艂e pierwsze wra偶enie.

Dlatego te偶, je艣li napiszesz pozytywn膮 i weso艂膮 wiadomo艣膰, ludzie b臋d膮 mieli tego rodzaju uczucia, gdy wejd膮 do twojego biznesu i zachowaj膮 dobr膮 dyspozycj臋 podczas obs艂ugi.

Proces tworzenia sloganu

Na pocz膮tek, usi膮d藕 obok kierownictwa restauracji i pracownik贸w dzia艂u marketingu.

Ka偶dy powinien spisa膰 s艂owa, do kt贸rych odnosi si臋 praca wykonywana w ka偶dej cz臋艣ci restauracji. Powinny one r贸wnie偶 zapisywa膰 warto艣ci, kt贸re s膮 przekazywane klientom i wra偶enia z restauracji.

Po tym jak ka偶da osoba zako艅czy list臋, do艂膮cza do niej najcz臋艣ciej powtarzane s艂owa i wybiera te, kt贸re jej zdaniem definiuj膮 ca艂y biznes.

Proceso de creaci贸n de un eslogan

Napisz r贸偶ne zdania z wybranymi s艂owami, aby mie膰 r贸偶ne opcje i podda膰 je pod g艂osowanie wraz z reszt膮 personelu restauracji. G艂osowanie, opr贸cz tego, 偶e oferuje szersz膮 wizj臋, generuje sp贸jno艣膰 i poczucie przynale偶no艣ci do zespo艂u.

Has艂o, kt贸re jest bardziej chwytliwe lub kt贸re Twoi pracownicy pami臋taj膮 po tygodniu g艂osowania, b臋dzie w艂a艣ciwe, aby zacz膮膰 promowa膰 sw贸j biznes.

Je艣li nie widzisz ulepsze艅, kt贸re zosta艂y zaproponowane na pocz膮tku burzy m贸zg贸w dla sloganu, usi膮d藕 ponownie ze swoimi pracownikami, aby oceni膰 nowe opcje sloganu.

Jaki slogan pami臋tasz?

驴Qu茅 eslogan recuerdas?

Na ca艂ym 艣wiecie istniej膮 tysi膮ce hase艂, ale niewiele z nich zdo艂a艂o wygenerowa膰 wielki wp艂yw, dla kt贸rego zosta艂y stworzone wewn膮trz i na zewn膮trz swoich zak艂ad贸w.

Niekt贸re z tych przyk艂ad贸w sukcesu pomog膮 Ci okre艣li膰 ich cechy charakterystyczne i szczeg贸艂y, kt贸re maj膮 ze sob膮 wsp贸lnego, pomimo oferowania r贸偶nych produkt贸w.

W ten spos贸b p贸jdziesz za przyk艂adem tych wielkich firm, aby sta膰 si臋 jedn膮 z nich z ci臋偶k膮 prac膮 i dobrym zastosowaniem strategii marketingowych. Niekt贸re z nich s膮:

  • 鈥濩oca-Cola鈥檚鈥 鈥濱skra 偶ycia
  • 鈥濳ocham to鈥 z McDonald鈥檚
  • 鈥濰eineken鈥檚鈥 鈥濼hink Green
  • 鈥濨ecause I鈥檓 Worth It鈥 autorstwa L鈥橭r茅ala
  • 鈥濨et you can鈥檛 eat just one,鈥
  • 鈥濩ome home for Christmas鈥, autorstwa Turrones El Almendro

Pami臋tasz jakie艣 inne has艂a? Podziel si臋 tym w obszarze komentarzy.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

BASIC DATA PROTECTION INFORMATION

Responsible: Envalia Group, S.L.

Purpose: Gestionar las solicitudes realizadas a trav茅s del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en l铆nea.

Legitimation: Consentimiento del interesado.

Recipients: Los datos s贸lo se transmiten a los proveedores que tienen una relaci贸n contractual con Monouso.

Rights: Acceso a, Correcci贸n, cancelaci贸n, oposici贸n y otros derechos como se explica en la 鈥淚nformaci贸n adicional鈥.

Additional information: You can find additional and detailed information on data protection in our privacy policy