Jak robot-kelner zmienia branżę hotelarsko-gastronomiczną w 2025 roku?

Robot-kelner już w 2025 roku stanie się rzeczywistością. Branża hotelarska zwraca się ku technologii, aby rozwiązać podstawowe kwestie, takie jak przyniesienie zamówienia do stolika klienta.
Jeśli robot może to zrobić dobrze, bardziej wykwalifikowany personel może poświęcić swój czas na inne, ważniejsze zadania. Optymalizacja zasobów jest głównym celem tej filozofii.
Tak się składa, że podczas pandemii wiele barów i restauracji zostało zmuszonych do redukcji personelu. Teraz, gdy pandemia jest już za nami i ludzie znów chcą wychodzić, potrzebna jest kreatywność.
Jest to absolutnie konieczne, aby odpowiedzieć na nowe zapotrzebowanie. Roboty pojawiają się jako alternatywa, która może pomóc branży hotelarskiej na wiele sposobów. Niektóre z ich zadań mogą być następujące:
- Przyjmowanie zamówienia do stolika.
- Odbieranie tego, co zostało skonsumowane przez klientów.
- Odciążenie pracowników od zadań takich jak przenoszenie dużej liczby naczyń i przenoszenie ich do kuchni na miejscu.
A to dopiero początek. Robot-kelner ma znacznie więcej do zaoferowania branży hotelarsko-gastronomicznej.
¿Qué encontrarás en este artículo?
Zalety posiadania robotów-kelnerów w 2025 roku
Jeśli chodzi o robotów kelnerskich, istnieje tendencja do przekonania, że zastąpią one pracę ludzkiego personelu. Jest to dalekie od prawdy. Roboty pojawiły się po to, aby wykonywać określone zadania i w ten sposób odciążyć resztę personelu.
Ich udział w branży hotelarskiej ma na celu optymalizację zasobów i czasu. Co robi robot-kelner i jakie korzyści przynosi firmie? Oto lista tego, w czym może pomóc Twojej firmie:
- Może przenosić ciężkie ładunki dużej liczby płyt jednocześnie, oszczędzając czas.
- Może przemieszczać się na duże odległości, tam i z powrotem, nie zużywając się przez cały dzień pracy.
- Może przynosić zamówienia z kuchni do stolika klienta.
- Może wchodzić w interakcje z klientami, jeśli jest do tego przygotowany.
- Może wykonywać wszelkiego rodzaju mechaniczne i powtarzalne zadania, pozwalając pracownikom skupić się na ważniejszych funkcjach.
- Może zmniejszyć narażenie pracowników, a tym samym zapobiec rozprzestrzenianiu się wszelkiego rodzaju chorób.
Wszystkie te zalety ułatwiają właścicielowi baru lub restauracji lepsze zarządzanie zasobami. Najbardziej wartościowi pracownicy będą mogli wykonywać złożone zadania, pozostawiając robotowi całą pracę automatyczną.
Optymalizowany jest również czas. Pozwalają one reszcie personelu na kontynuowanie swoich obowiązków bez konieczności przerywania ich na przykład w celu zabrania talerzy ze stolika.
Atrakcja biznesowa
Kelnerzy-roboty są atrakcją w 2025 roku. Jeśli są przeszkoleni do interakcji z klientami, mogą nawet opowiadać dowcipy – są prawdziwą atrakcją dla klientów!
Im więcej klientów w barze, tym więcej pracy dla wszystkich. Korzyści z przyjęcia barmana tego rodzaju są liczne i mają wpływ na różne obszary działalności hotelarskiej.
Aspekt technologii z wieloma korzyściami. Jeśli chcesz rozwinąć swój bar, rozważ roboty i sztuczną inteligencję. Razem stanowią one cenne narzędzie dla branży hotelarsko-gastronomicznej.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy