Nazwy dla firm cateringowych: wybierz najlepszą opcję

Jeśli zastanawiasz się, jak wybrać jedną z najlepszych nazw dla cateringu, w Monouso mamy kilka kluczy, które możemy Ci przekazać i zaskoczyć.
Tworząc nazwę dla cateringu i eventów, musisz przestrzegać pewnych względów, poza logistyką i estetyką cateringu, aby przykuć uwagę potencjalnych klientów i skłonić ich do wynajęcia Twoich usług, biorąc pod uwagę Twój profesjonalizm.
Dowiedz się, jakie aspekty należy wziąć pod uwagę tworząc nazwę cateringu dla swojej firmy i z łatwością wyróżnij się na tle konkurencji.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 Wskazówki dotyczące wyboru nazw gastronomicznych
- 1.1 Wyróżnij się na tle konkurencji
- 1.2 Nie myl swoich odbiorców
- 1.3 Im krótsze tym lepsze
- 1.4 Musi mieć sens
- 1.5 Zanim się zakochasz: Czy jest ona dostępna?
- 1.6 Sprawdź dostępność domeny internetowej
- 1.7 Skonsultuj się z klientami, rodziną i przyjaciółmi
- 1.8 Nie zapominaj o swojej specjalności
- 1.9 Czym powinniśmy się kierować przy wyborze nazwy dla firmy gastronomicznej?
- 1.10 Jakie czynniki są ważne w sieci przy wyborze nazwy firmy gastronomicznej?
Wskazówki dotyczące wyboru nazw gastronomicznych
Otwierając biznes gastronomiczny, wśród pierwszym zadaniem, jakie powinieneś wykonać, jest określenie nazwy, która jest istotnym elementem Twojego brandingu.
Stworzenie chwytliwej nazwy, która definiuje oferowane przez Ciebie usługi i filozofię Twojego biznesu, może wydawać się skomplikowane, ale podążanie za tymi wskazówkami sprawi, że będzie to pestka.
Wyróżnij się na tle konkurencji
Przede wszystkim pamiętaj, że nazwa Twojej firmy musi wyróżniać się na tle konkurencji, można powiedzieć, że jest to jeden z kluczy do oferowania imponujących usług gastronomicznych, ponieważ odróżnienie się od konkurencji nie jest czymś prostym, ale jeśli to zrobisz, daje świetne rezultaty.
Aby to zrobić, należy wybrać nazwę ponadczasową, a nie wpisującą się w trendy, ponieważ zmieniają się one i przestają być istotne dla konsumentów, a to co początkowo było pozytywne, w dłuższej perspektywie może stać się czynnikiem negatywnym.
Oprócz konieczności wyróżnienia się, powinna być łatwa do zapamiętania.
Nie myl swoich odbiorców
Kolejną rzeczą, którą należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia nazwy dla swojego biznesu gastronomicznego jest to, aby nie mylić swoich odbiorców z nazwami, które są trudne do przeliterowania.
Nazwy z przeplatającymi się literami, akronimami lub w języku angielskim są często najtrudniejsze do zapamiętania przez ludzi.
Najlepiej wybrać nazwy cateringów i imprez, które mają wyraźną wymowę, proste słowa i brak bezsensownych akronimów.
Im krótsze tym lepsze
Krótkie nazwy dla firm cateringowych i eventowych to najlepsza decyzja , jaką możesz podjąć.
Nazwy z maksymalnie dwiema sylabami są idealne, ponieważ są łatwe do zapamiętania i wymówienia.
Pamiętaj tylko, aby nie zawierać znaków specjalnych, które mogłyby pomylić Cię z innymi firmami.
Musi mieć sens
Każda nazwa dla mojego biznesu gastronomicznego musi mieć sens w świecie cateringu i wydarzeń.
Jeśli nazwiesz swój biznes za pomocą negatywnych słów lub słów kojarzonych z innym typem biznesu, ludzie nie rozpoznają Twojej firmy jako części sektora wydarzeń i będą kontynuować swoje poszukiwania.
Najlepiej jest używać takich terminów jak “impreza”, “wydarzenia”, “uroczystości” lub “catering“.
Zanim się zakochasz: Czy jest ona dostępna?
Kiedy już określisz nazwę dla swojego cateringu i wydarzeń, nadszedł czas, aby dowiedzieć się, czy jest ona dostępna do rejestracji jako firma.
Jeśli nazwa jest wzięta, a Ty jej używasz, możesz wpaść w poważne kłopoty prawne. Dlatego, aby nie mieć złego czasu, ważne jest, aby upewnić się, że jest ona dostępna.
Aby uniknąć złego nastroju, zalecamy posiadanie kilku opcji nazwy, na wypadek, gdyby Twój główny pomysł był już w użyciu.
Sprawdź dostępność domeny internetowej
Równie ważne jest sprawdzenie dostępności nazwy, aby zarejestrować ją jako firmę, jak i sprawdzenie, czy jest ona używana w sieciach społecznościowych lub na stronach internetowych.
Jeśli jest już zajęta, najlepiej zmienić nazwę.
Jeśli na swojej stronie internetowej lub w sieciach społecznościowych używasz innej nazwy niż ta, którą zarejestrowałeś, ludzie będą cię znać po tych nazwach, a nie po oryginale. Lub co gorsza, możesz nie być godny zaufania.
Skonsultuj się z klientami, rodziną i przyjaciółmi
Nigdy nie zaszkodzi uzyskać pomoc od rodziny, przyjaciół i klientów, którzy wcześniej zakupili Twoje usługi.
Dadzą Ci obiektywny pogląd na stworzone przez Ciebie alternatywne nazwy i to, która z nich ich zdaniem jest najlepsza do przyciągnięcia potencjalnych klientów.
Jeśli jeszcze nie rozpocząłeś marketingu swoich produktów, możesz sporządzić listę opcji i podzielić się nią z bliskimi Ci osobami. Dadzą Ci one wgląd w reakcję, jaką będą mieli Twoi klienci, gdy usłyszą daną nazwę.
Nie zapominaj o swojej specjalności
Ważne jest, aby być konkretnym podczas określania nazwy dla mojego biznesu gastronomicznego, aby Twoja specjalność była znana. Robisz to poprzez użycie chwytliwych przymiotników związanych z Twoimi usługami
Upewnij się, że nazwa wskazuje, że Twój biznes to biznes gastronomiczny i pewne szczegóły dotyczące Twojej pracy, bez podawania innych szczegółów (takich jak poszczególne usługi czy Twój adres).
Konkretne informacje lepiej zostawić jako treść na stronę internetową i do mediów społecznościowych.
Czym powinniśmy się kierować przy wyborze nazwy dla firmy gastronomicznej?
Powinien się wyróżniać, ale nie dezorientować odbiorców. Musi mieć sens i być dostępna, zarówno sama nazwa, jak i domena internetowa.
Jakie czynniki są ważne w sieci przy wyborze nazwy firmy gastronomicznej?
Powinniśmy sprawdzić, czy z tą nazwą możemy tworzyć profile na portalach społecznościowych, czy jest ona prosta i czy będziemy mogli mieć własną stronę internetową.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy