Co jest sprzedawane w barze

chcesz wiedzieć , które produkty najlepiej sprzedają się w barach? Informacja to potęga, więc wiedza o tym, co najlepiej sprzedaje się w barze , pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.
Produkty sprzedawane w barach są ważnym punktem sprzedaży w barze i ich zamknięcie z COVID-19 zostało zauważone. Na szczęście stopniowo przywracano normalność, gdyż zakazy zostały zniesione.
co trzeba zrobić, aby zacząć sprzedawać to, co użytkownicy konsumują najczęściej? A przy okazji wynieść swój biznes na najwyższy poziom sprzedaży.
¿Qué encontrarás en este artículo?
- 1 top 5 produktów spożywanych w barach
- 2 7 wskazówek, jak zachęcić do konsumpcji produktów w Twoim barze
- 2.1 1. Oferuj bezpłatne przekąski
- 2.2 2. Stwórz przyjemną atmosferę muzyczną
- 2.3 3. Zapewnienie komfortu klientom
- 2.4 4. Zadbaj o sposób rozmieszczenia produktów w swoim barze
- 2.5 5. Oferuj wifi w swoim barze
- 2.6 6. Zapisać się na futbol barowy
- 2.7 7. Korzystaj z promocji
- 2.8 Jakie produkty lub usługi są najbardziej cenione w każdym barze?
- 2.9 Jak mogę promować spożycie produktów w moim barze?
- 2.10 Jakie promocje marketingowe mogę zawrzeć w moim barze?
top 5 produktów spożywanych w barach
Skuteczną strategią sprzedaży jest włączenie do menu różnorodnych pozycji, aby klienci zaspokoili swoje prośby, wyszli zadowoleni i wrócili. Dlatego też musisz zadbać o to, aby oferować przedmioty, na które jest największe zapotrzebowanie wśród klientów, dzięki czemu będziesz mógł osiągnąć większy zysk w swoim zakładzie.
Poniżej opowiemy o każdym z najlepiej sprzedających się produktów w barze.
1. Piwo
Wśród napojów do sprzedania są piwa. Napój ten, obok kawy, stanowi największy procent sprzedaży baru. Z tego powodu należy koniecznie dodać do swojej oferty nowe i różnorodne możliwości tego produktu.

Na rynku jest szeroki wybór marek piwa, są też piwa rzemieślnicze, które zyskują dużą liczbę zwolenników
Stąd tak ważne jest posiadanie szerokiej gamy piw typu blond, black, lager, pilsen, IPA… różnych marek i o różnym stopniu zawartości alkoholu, aby nie rozczarować klienteli, zmuszając ją do emigracji do innego baru.
jak zachęcić do ich sprzedaży w barze? Spraw, by były widoczne; podświetl swoje krany lub udekoruj półki barowe np. ofertą piw rzemieślniczych.
2. Pozostałe napoje alkoholowe
Po piwach jest lista najlepiej sprzedających się w barach napojów alkoholowych, takich jak cydr, wina i koktajle. Pyszne smaki, jaskrawe kolory i prowokacyjne prezentacje koktajli sprawiają, że napoje te przynoszą duże zyski.
Warto więc uwzględnić w swoim menu różnorodne koktajle o oryginalnych prezentacjach, aby nie mogli się im oprzeć klienci.
3. Aperitifs
Większość konsumentów, którzy piją piwo, wino lub jakikolwiek inny napój, zazwyczaj towarzyszy mu dobry tapas lub pinchos. Z tego powodu również przystawki, przekąski czy aperitify należą do najczęściej sprzedawanych produktów w barach.

Dlatego w Państwa ofercie nigdy nie może zabraknąć takich produktów jak prowokacyjne patatas bravas, boquerones, pinchos, chipsy, krokiety, suszone owoce, oliwki itp. Należy pamiętać, że kluczowym czynnikiem sukcesu jest tutaj praca tylko z najwyższej jakości składnikami.
jak zwiększyć swoją sprzedaż? Upewnij się, że Twoja gablota jest zawsze pełna kuszących opcji, gotowych do wskazania przez klientów bez wysiłku. Nie zapomnij przypomnieć im o tym, co jest dostępne: wykorzystaj moment, w którym podajesz im drinka, aby polecić najnowsze pinchosy, które pojawiły się na rynku.
4. Kawy
Kawa jest również jednym z najczęściej spożywanych produktów w barze. Nie zadowalaj się jednak tylko serwowaniem klasycznego espresso, cappuccino, latte czy Americano. Chodzi o to, aby być w czołówce i oferować szeroką gamę napojów gorących i zimnych, które przygotowuje się z kawy.

Istnieje wiele rodzajów koktajli kawowych, bardzo poszukiwanych przez miłośników kofeiny, które zwiększają rentowność Twojego baru. Warto więc urozmaicić swoje menu o pyszne kawy z nutą likierów takich jak rompope, amaretto, whisky cream i inne.
5. Aromatyzowane napoje bezalkoholowe
Chociaż w mniejszych ilościach niż powyższe produkty, smakowe napoje bezalkoholowe są również poszukiwane przez bywalców barów. W rzeczywistości wiele osób wchodzi do baru w towarzystwie znajomych, ale nie spożywa alkoholu i decyduje się na wypicie wybranego przez siebie napoju bezalkoholowego.
7 wskazówek, jak zachęcić do konsumpcji produktów w Twoim barze
Po ekonomicznym wpływie COVID-19 na firmy restauracyjne, nadszedł czas na zwiększenie sprzedaży i podniesienie wskaźników obrotu. Aby pomóc Ci osiągnąć ten cel z powodzeniem, oto seria zaleceń zachęcających do spożywania produktów w barze.
1. Oferuj bezpłatne przekąski
To normalne, że kiedy ludzie jedzą, mają ochotę na picie, a Ty możesz wykorzystać tę rzeczywistość, oferując bezpłatne przekąski, które nie tylko służą jako przystawka zaostrzająca apetyt, ale także prowokują pragnienie i prowadzą do zamówienia napoju.
2. Stwórz przyjemną atmosferę muzyczną
Luźna i przyjemna atmosfera w barze jest niezbędna, aby przedłużyć pobyt klienta, a tym samym jego konsumpcję. Dlatego należy zadbać o to, aby podkład muzyczny miał odpowiednią głośność, tak aby nie przeszkadzał w rozmowach między patronami.
3. Zapewnienie komfortu klientom
Aby klient, który przychodzi do baru, czuł się swobodnie i pozostał tam na dłużej, konieczne jest, aby czuł się w pełni komfortowo. W tym celu muszą mieć dobre miejsca lub stołki w Twoim barze.
Upewnij się, że mają one odpowiednie wymiary i właściwy design, aby klient czuł się bardzo komfortowo, gdy na nich siedzi.
4. Zadbaj o sposób rozmieszczenia produktów w swoim barze
Rozmieszczenie produktów w gablotach baru jest kluczowe, aby klienci poczuli się przyciągnięci i w końcu je zamówili. Aby to zrobić, należy zastosować się do poniższych zaleceń:
- Zamawiając desery, tapasy, napoje itp. stawiaj na pierwszym miejscu te najbardziej atrakcyjne i przyciągające wzrok.
- Produkty, które są w sprzedaży, również powinny być wyświetlane na pierwszy rzut oka klienta, ponieważ będzie on preferował opcje w najlepszej cenie.
- Dobrze oświetlone witryny są niezbędne, aby żywność i napoje wyglądały znacznie bardziej pożądanie i pobudzały klienta do ich spożycia.
5. Oferuj wifi w swoim barze
Oferowanie bezpłatnego społecznościowego dostępu do Wi-Fi w Twoim barze zachęci klientów do dłuższego pobytu w barze i zwiększy prawdopodobieństwo, że skonsumują więcej.
6. Zapisać się na futbol barowy
Nie ma lepszego sposobu na zachęcenie do grupowego podjadania i picia niż wykorzystanie wydarzeń sportowych. Dlatego wynajmowanie piłki nożnej do barów jest działaniem wysoce opłacalnym.
7. Korzystaj z promocji
Doskonałą strategią marketingową zachęcającą do spożywania produktu w barach jest stosowanie promocji i eventów w restauracjach. Możesz więc skorzystać z akcji dwa w cenie jednego, happy hour lub innej promocji, zwłaszcza w dni, w których liczba klientów jest zazwyczaj bardzo niska
Teraz, gdy wiesz, co najlepiej sprzedaje się w barze i jak zachęcić do konsumpcji tych produktów, możesz sprawić, że ci, którzy wejdą do Twojego baru, będą chcieli wracać wielokrotnie, generując zyski dla Twojego lokalu.
Jakie produkty lub usługi są najbardziej cenione w każdym barze?
Wśród najbardziej cenionych produktów i usług w każdym barze podkreślamy piwa, napoje alkoholowe, przekąski, kawy i napoje bezalkoholowe o różnych smakach.
Jak mogę promować spożycie produktów w moim barze?
Oferowanie bezpłatnych przekąsek, tworzenie przyjemnej atmosfery muzycznej, dbanie o komfort klienta, rezerwacja PPV piłki nożnej czy oferowanie wifi to niektóre doskonałe strategie zachęcające do konsumpcji produktów w barze.
Jakie promocje marketingowe mogę zawrzeć w moim barze?
Polecamy Państwu zachęcanie do konsumpcji poprzez strategie takie jak 2 za 1, happy hour lub inne promocje na wolniejsze dni.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Przeznaczenie: Gestionar las solicitudes realizadas a través del sitio web, enviar comunicaciones comerciales y, en su caso, compras en línea.
Prawa: Acceso a, Corrección, cancelación, oposición y otros derechos como se explica en la “Información adicional”.
Odbiorcy: Los datos sólo se transmiten a los proveedores que tienen una relación contractual con Monouso.
Legitymizacja: Consentimiento del interesado.
Odpowiedzialny: Envalia Group, S.L.
Informacje dodatkowe: You can find additional information on data protection in our privacy policy